💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Kiemelt pénzügyi munkatárs
Válasz a hirdetésreA Pest Vármegyei Kormányhivatal a kormány általános hatáskörű területi közigazgatási szerve, székhelye Budapesten van. A kormányhivatal a jogszabályoknak és a kormány döntéseinek megfelelően összehangolja és elősegíti a kormányzati feladatok területi szintű végrehajtását. ,
- szerződések, számlák, számviteli bizonylatok iktatása, adatainak rögzítése, kezelése;
- számlák formai és tartalmi elemeinek ellenőrzése a hozzá tartozó szerződések, teljesítési igazolások, szállítólevelek és egyéb dokumentumok nyilvántartások alapján;
- személyi jellegű kifizetések adatainak ellenőrzése, rögzítése a szakrendszerbe és egyéb nyilvántartásba;
- elkülönített számlaforgalom nyilvántartásának naprakész vezetése;
- a projekt végrehajtása során a mérföldkövekhez kapcsolódó, vagy mérföldkövek közötti elszámolások előkészítésében való részvétel, támogató által támasztott pénzügyi kérdések megválaszolásában való közreműködés;
- a projekt forrásfelhasználásának folyamatos, naprakész nyomon követése, arról rendszeres riport készítése,
- határidők figyelemmel kísérése, betartása, folyamatos projektmonitoring, a projekt szakmai és pénzügyi nyomon követése, és az ezzel kapcsolatos intézkedések kezdeményezése a pénzügyi vezető és a projektmenedzser felé,
- az elektronikus és papír alapú dokumentáció kezelése, projekt elkülönített nyilvántartással való egyeztetés,
- projektmenedzser és a pénzügyi vezető munkájának támogatása, kimutatások, riportok készítése;
- analitikus nyilvántartások vezetése, az analitikus és a főkönyvi nyilvántartások adatainak egyeztetése;
- helyszíni ellenőrzések támogatása;
- aktív kapcsolattartás, együttműködés a projekt megvalósításában részt vevő munkatársakkal és egyéb közreműködőivel.
- minimum középfokú pénzügyi vagy gazdasági (közgazdasági / pénzügyi / számviteli) végzettség;
- minimum 2 év európai uniós projektekben szerzett pénzügyi adminisztrációs tapasztalat;
- európai uniós társfinanszírozású támogatás kezelésében szerzett tapasztalat (megvalósítói vagy irányító hatósági oldalon);
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office irodai alkalmazások), azon belül gyakorlott szintű Excel-ismeret;
- több projekt egyidejű kezelése;
- képesség a csapatmunkára és önálló munkavégzésre szakmai irányítás alatt;
- jó problémamegoldó képesség;
- jó kommunikációs készség;
- rugalmasság, precizitás, határidők betartása;
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség;
- erkölcsi bizonyítvány;
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése
- emelt szintű szakirányú szakképesítés, szakirányú felsőfokú képesítés, vagy szakirányú főiskolai, egyetemi végzettség;
- felhasználói szintű számviteli/pénzügyi szoftverismeret (pl. : Forrás SQL);
- Elektronikus Pályázó, Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EUPR/EPTK) kezelésében való jártasság
- A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadóak
- Határozatlan idejű, kormányzati szolgálati jogviszony
- Teljes, hivatali munkaidő
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni