
KOMMUNIKÁCIÓS MENEDZSER
Főbb feladatok: A regionális kommunikációs igazgató munkájának támogatása, Kommunikációs stratégiák kidolgozása és megvalósítása, Sajtóanyagok elkészítése, fordítása és kiküldése, Sajtókapcsolatok ápolása, válságkommunikáció kezelése, PR és vállalati kommunikáció irányítása a közösségi médiában (FB, LinkedIn, Instagram stb. ), Belső kommunikáció menedzselése, Újságírók kezelése, foglalások koordinálása, Sajtóesemények és vállalati rendezvények szervezése. Elvárások: Főiskolai vagy egyetemi végzettség, Min. 5+ év tapasztalat PR, vállalati kommunikáció vagy média területén, kizárólag műszaki vállalatnál, Tárgyalási szintű angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt), Erős sajtókapcsolatok, kapcsolatépítési készség újságírókkal és influencerekkel, Tapasztalat közösségi média kezelésében és kampányok szervezésében, Kiváló szervezőkészség, önálló munkavégzés, de csapatban is jól működik, Rugalmasság, proaktivitás és stratégiai gondolkodás. Előnyt jelent: PR- vagy kommunikációs ügynökségi tapasztalat, Grafikai és videószerkesztési ismeretek (pl. Canva, Adobe Suite). Amit kínálnak: Nemzetközi és dinamikus munkakörnyezet, Sokszínű feladatkör, változatos kihívásokkal, amelyek folyamatosan új szakmai tapasztalatokat adnak, Lehetőség a szakmai fejlődésre nemzetközi rendezvények és szakmai programok keretében, Stratégiai döntésekben való részvétel és a kommunikációs irányvonalak alakítása. Munkavégzés helye: Budapest Munkaidő: Hétfőtől - péntekig, napi 8 óra Amennyiben a lehetőség felkeltett érdeklődésedet, akkor a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva várjuk szakmai önéletrajzodat! „A szavak ereje a kezedben – Írd meg TE a vállalat történetét!”
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 28. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!