💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Központi tartalék (portás-recepciós)
A Károli Gáspár Református Egyetem
Kancellári Hivatalának
Létesítménygazdálkodási Osztálya
munkatársat keres
Központi tartalék (portás-recepciós)
(munkaidő: 24/48 órás szolgálati beosztás)
munkakörbe.
Alap szolgálati hely:
A budapesti Palotanegyed frissen felújított, rendkívül különleges épületegyüttese a Reviczky utcában található Károlyi-Csekonics Palota, illetve Bölcsészettudományi Kar porta épülete.
Alap feladatok:
A Károli Gáspár Református Egyetem budapesti objektumaiban szolgálatot teljesítő portás recepciós kollégák helyettesítése (pl. szabadság, megbetegedés esetén), illetve az egyetem portás, recepciós szolgálatainak megerősítése.
,- az intézménybe látogatók fogadása, tájékoztatása és megfelelő helyre irányítása a bejáratnál kialakított portásfülkéből/recepciós pultnál,
- információ nyújtása személyesen és telefonon,
- vendég belépőkártyák kezelése,
- dolgozói, tanulói belépőkártyák kezelése, otthon hagyott, elveszett kártyák regisztrálása,
- kulcsok kezelése,
- a telefonok kezelése, válaszadás a telefonhívásokra, a kért információ megadása, az üzenetek lejegyezése és továbbítása,
- a recepcióra telepített számítógép és az azon futó levelezőrendszer (Outlook, Word, Excel) kezelése,
- objektum zónásított zárása/nyitása,
- épületbejárás, -ellenőrzés,
- talált tárgyak kezelése,
- a létesítmény területére telepített kamerarendszer felügyelete,
- a létesítmény területére telepített biztonságtechnikai eszközök felügyelete (tűzvédelmi rendszer, nyitás/mozgásérzékelők, épületfelügyeleti rendszer),
- épület, terület megfigyelése az illetéktelen behatolás, lopás, tűz vagy más veszélyhelyzet időben történő észlelése érdekében,
- jegyzőkönyvek készítése,
- kapcsolattartás az üzemeltetéssel, a vagyonvédelmi irányítóvezetővel.
- minimum középfokú végzettség (szakközépiskolai vagy gimnáziumi érettségi),
- minimum 1 év, recepciós, portás munkakörben szerzett releváns tapasztalat,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Outlook, Word, Excel),
- Budapest területére érvényes BKK bérlet. (Vármegye bérletet vagy BKK bérletet az Egyetem biztosít a Központi tartalékos portás-recepciós munkatársaknak. )
Egyéb kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:
- csapatmunkára való alkalmasság,
- határozott, egyúttal udvarias fellépés,
- tárgyilagos problémamegoldó készség,
- jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség.
Előnyt jelent:
- műszaki diszpécseri tapasztalat (épületfelügyelet, CCTV, tűzvédelmi rendszerek kezelésében való jártasság).
- az Egyetem saját munkavállalójaként történő foglalkoztatás,
- készenléti jellegű munkakörben napi 12 órás munkaidő, napi 24 órás beosztható munkaidővel, 24/48 órás szolgálati beosztással,
- havi bruttó 440. 000 forint munkabér (max. 240-264 óra/hó munkaidő)
- a munkakezdés időpontja: 2024. 12.
- közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
- 50 %-os kedvezményre jogosító utazási utalvány
- szemüvegvásárlási támogatás
- Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
Alap szolgálati hely
- 1088 Budapest, Reviczky utca
Munkavégzés helye:
- KRE Budapesten lévő oktatási intézményeinek, kollégiumainak portái.
Foglalkoztatás jellege:
- Egy év határozott idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
- Teljes munkaidő
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni