Level 1 IT Helpdesk német nyelvtudással (Otthoni munkavégzés)
Ügyfelünk szakértő az online oktatásban és szakmai továbbképzésekben, tanfolyamok és képesítések széles skáláját kínálva.
Feladatok:
L1 ügyféltámogatás ITIL keretrendszer szerint
MS 365 termékek és a belső CRM rendszer kezelése
Ügyfelek PC-inek üzembe helyezése és adatvédelmi beállításainak konfigurálása
Részvétel folyamatoptimalizálási javaslatokban (IT projektek, innováció, implementáció)
Elvárások:
MS 365 termékek ismerete és CRM rendszerekkel kapcsolatos tapasztalat
Gyors alkalmazkodás az új IT-rendszerekhez és hatékony integráció a munkafolyamatokba
Magabiztos kommunikációs készség és ügyfélszolgálati orientáció
Konfliktusmegoldó képesség
Hatékony csapatmunka és együttműködő gondolkodásmód
Önállóság, proaktivitás és „megtehető” hozzáállás
C1-es vagy magasabb szintű német nyelvtudás
Előny: Angol nyelvi jártasság (B2-es vagy erősebb szint)
Amit ajánlunk:
Munkakörhöz kapcsolódó biztosított képzések
100% home office munkavégzés
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni