
LOGISZTIKAI ADMINISZTRÁTOR
Leendő feladatok: Kimenő szállítólevelek írása Bejövő áru adminisztrációja Leltározásban való részvétel Mérlegelés Kapcsolattartás a közreműködő divíziókkal Elvárások: MS Excel használat Precíz, pontos munkavégzés Előnyt jelent: Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat SAP Business One ismeret EKÁER / BIREG adminisztrációban szerzett tapasztalat Amit kínálnak: Tapasztalat függvényében meghatározott alapfizetés Cafeteria juttatás Fejlődési, előrelépési lehetőség Önálló munkavégzés lehetősége 6 órás munkaviszony Munkavégzés helye és munkaidő: 1211 Budapest, Varrógépgyár utca 6. (6:00-12:00 időtartamra) 4002 Debrecen - Ondód, Búzamező utca 1. (06:00-12:00-ig vagy 12:00-18:00-ig (műszakban, kollégával egyeztetve)) Jelentkezés módja: Küldd el önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Debrecen
Hajdú-Bihar megye, DebrecenMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 18. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!