
LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR/RAKTÁROS
A következő feladatok várnak Rád: Áruátvétel és árubevétel kezelése: A termékek pontos átvétele és adminisztrálása a készlet helyes nyilvántartásának biztosítása érdekében. Komissiózás és rendelés összekészítése napi szinten: A megfelelő termékek válogatása és előkészítése a kiszállításhoz, biztosítva a gyors és pontos rendeléskiszolgálást. Készletnyilvántartás és leltározás: A készlet folyamatos nyomon követése és a leltár biztosítása a raktár megfelelő működése érdekében. A raktár napi működésének biztosítása és a feladatok megszervezése: A raktári folyamatok megszervezése és irányítása a logisztikai csapattal együtt. Napi kiszállítások előkészítése és lebonyolítása: A termékek időben történő kiszállításának előkészítése és koordinálása. A pozíció betöltéséhez elengedhetetlen: Minimum 3 év tapasztalat hasonló munkakörből: Rendelkezel tapasztalattal a logisztikai és raktári feladatok terén, ezáltal hatékonyan kezeld a napi operatív folyamatokat. Gépkezelői jogosítvány, B kategóriás jogosítvány: A gépek és járművek biztonságos kezeléséhez, valamint a termékek szállításához. Tolóoszlopos targonca kezelése: Az elmúlt 1-3 évben szereztél tapasztalatot annak használatában (min. 8m magasságig). Magabiztos informatikai ismeretek és rendszerszemlélet: Nem okoz gondot az ügyviteli rendszerek használata és a folyamatok logikus és átlátható kezelése. Csapatkoordinációs képesség: A logisztikai csapat hatékony vezetésére és a feladatok delegálására. Erős vezetői és döntéshozatali készségek: A csapat motiválásához és a munka zökkenőmentes irányításához. Amivel munkádat honorálják: Pozícióhoz illeszkedő havi alapbér: A pozícióhoz tartozó havi alapbér biztosítja a munkavégzésért járó megfelelő kompenzációt, összhangban a pozíció elvárásaival és a piaci trendekkel, így hozzájárulva a motivációhoz és az elismeréshez. Korrekt, támogató vezetői hozzáállás: A vezetőség olyan támogató és tiszteletteljes munkakörnyezetet biztosít, amely elősegíti a folyamatos szakmai fejlődést és lehetőséget ad a konstruktív visszajelzésekre a hatékony munkavégzés érdekében. Kedvező munkaidő: Nem igényel túlórát és hétvégi munkavégzést, így lehetővé teszi a munka és magánélet egyensúlyának fenntartását. Munkavégzés helye: Budapest, 20. kerület Munkaidő: Hétfőtől-péntekig, 08:00-16:30 Ha szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz, és úgy érzed, hogy a pozíció megfelel a képességeidnek, ne habozz! Jelentkezz most frissített magyar nyelvű önéletrajzoddal az alábbi gombra kattintva:
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 6. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!