M&A Project Manager
M&A Project Manager Main Tasks Pro-active contribution to the identification of acquisition and divestiture targets. Co-ordinate internal and external project teamsImprove on-the-job relationships of MOL Group further with the relevant authorities, partners, advisors and decision-makers. Ensure direct supervision of the due diligence process, the preparation of the transaction documents and the internal decision-making materials. Submit required proposals and the clear and comprehensive analysis enabling well-established decision-making. Lead or co-lead transaction negotiations. Ensure that the internal reporting and consultation mechanisms are fulfilled and consolidated into the business development processes at Group levelContribute in recruitment, training and development of junior colleagues Qualifications: Master’s degree in Economics (preferably in Corporate Finance), Post-gradual qualification (e. g. CFA or ACCA) is an advantagemin. 5-10 years of relevant M&A experienceCapability of handling multinational projects and teams simultaneouslyHigh level of financial and valuation expertiseOutstanding verbal and written communication and negotiation skillsFluent in English What we offer: Competitive base salary, 13th month’s salary, excellent cafeteria and private health insuranceStable, multinational companyDiverse and exciting job contentDevelopment through multidisciplinary project teamsOpportunity to join a forward thinking, changing business with ambitious expansion plans
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni