💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Megváltozott munkaképességű Irodai adminisztrátor
Budapesti partnercégünk részére keresünk megváltozott munkaképességű kollégát napi 4 órás munkavégzés mellett adminisztratív feladatok ellátására. Feladat:
Irodai adminisztrációs feladatok ellátása.
Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása.
Irodai munkatársak által megjelölt feladatok ellátásában való közreműködés. Feltétel:
Középfokú végzettség.
Magabiztosan használd az MS Office csomagot
Ügyfélközpontúság és megoldás-orientáltság megléte.
Nyitott, kommunikatív, empatikus személyiség.
Jó konfliktuskezelési képesség.
Megváltozott munkaképességet igazoló, érvényes dokumentumok megléte.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni