
Menedzser asszisztens (részmunkaidős, heti 30 óra) - Székesfehérvár
Feladatok:
Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete
Az alkalmazottak és a vezetők támogatása az adminisztratív és szervezési feladatokban
A céges levelezés kezelése a vállalkozás értékesítési folyamatainak támogatása, kapcsolattartás a hazai és külföldi ügyfelekkel, alvállalkozókkal és beszállítókkal
Árajánlatok, tenderanyagok, szerződés-tervezetek elkészítése, előkészítése, kiküldése, a megrendelések nyomon követese és végül a számlázással kapcsolatos teendők végrehajtása a vonatkozó szabvány, eljárás előírásai szerint
Dokumentumok archiválása és nyilvántartások frissítése (például mérési jegyzőkönyvek vagy kalibrálási bizonyítványok tárolása)
Költségvetések és kiadások nyomon követése, riportálása
A napi adminisztratív teendők mellett, aktívan részt vegyen az alvállalkozóktól és beszállítóktól érkező anyagok, eszközök átvételében és szállításában
Rendezvények, meetingek és egyéb események szervezése
Munkaidő-nyilvántartás vezetése, szabadságok kezelése
A szabályzatok és eljárások betartásának biztosítása
Elvárások:
Elsősorban, de nem kizárólag részmunkaidős érdeklődők jelentkezését várjuk!
Minimum középfokú végzettség, előny: gazdasági területen szerzett diploma
Kiváló magyar és angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt, azaz tárgyalóképes nyelvtudás
Gyakorlati tapasztalat irodai szoftverek (MS Office eszközök) alkalmazásában, esetleg Google Workspace és CRM rendszer ismerete előny lehet
Erős kommunikációs és együttműködési készség
Nagyfokú rugalmasság és gyakorlatias hozzáállás a feladatok végrehajtásában
Megbízhatóság, pontosság, precizitás, önálló munkavégzés
Kiváló szervezőkészség, a hatékony időgazdálkodás és priorizálás képessége
B kategóriás jogosítvány és vezetési rutin
Előnyök:
2-3 év hasonló adminisztratív vagy dokumentációkezelői munkakörben szerzett tapasztalat
MSZ EN ISO 9001:2015, AS/EN 9100:2016, NATO AQAP 2110:2016 minőségirányítási szabványok ismerete, vagy más szabványok minőségügyi dokumentumainak kezelése
Közbeszerzési és EU-s pályázatokkal kapcsolatos ismerete
A munkáltató ajánlata:
Heti 30 órás, kötetlen munkarend, törzsidő hétfőtől péntekig 09:00-13:00
A tanulásra, fejlődésre és a hosszú távú elköteleződésre építő munkakultúra
Felelősségteljes, összetett feladatkör egy speciális üzleti szegmensben
Korrekt bérezés
A munkavégzés helye:
Székesfehérvár, Alba Ipari Zóna, M59 Üzleti Park
A munkáltató profilja:
Megbízónk légijárművekhez és helikopterekhez speciális szerszámokat és földi kiszolgáló berendezéseket kínál, civil és katonai alkalmazásokra egyaránt. A vállalat a karbantartási, javítási és újrakalibrálási szolgáltatások mellett, kölcsönzési lehetőségeket és ellátási lánc menedzsmentet is biztosít ügyfeleinek megfelelve a legmagasabb szintű légiközlekedési szabványoknak.
A jelentkezéssel elfogadod a Man at Work Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Man at Work Humánszolgáltató és Személyzeti Tanácsadó Kft. Hely: Székesfehérvár
Fejér megye, SzékesfehérvárMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 5. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
6 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: