Multilingual Customer Service Representative
Our business partner is looking for new Multilingual Customer Service or Order Management Representative colleagues. If you are interested in the field of Customer Care and working in a fast paced environment and you have excellent communication and problem solving skills then our offer is for you!
Being first point of contact for B2B partners (e-mails, phone calls)
Checking incoming information about client contracts, pricing, etc.
Provide exceptional support for clients with high understanding and communication skills
Cooperating with other departments (e. g. sales)
Managing orders for a specific region
Focusing on the transactional success of the order entry and its quality Elvárások / Requirements
Full professional proficiency in English and French or German or Hebrew are a must (written and spoken)
Ability to keep deadlines whilst identifying errors and recommend process enhancements
You are a customer focused team player with attention to details and prioritization skills
Strong communication skills and proactive mindset
Problem solving skills, with the ability to gather, organize, and illustrate ideas clearly and concisely
Must be eligible to work in Hungary (European citizenship or residence permit) Amit nyújtunk / Benefits
What we offer:
Competitive salary and cafeteria
Annual bonus
Private Health Care Services
Life and accident insurance
Hybrid working model
A dynamic environment where your innovative ideas are always welcome
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni