MUNKAÜGYI ADMINISZTRÁTOR
Feladatok: Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos dokumentációk kezelése Személyi- és munkaügyi nyilvántartások naprakészen tartása Bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Bejövő küldemények kezelése és iktatása Riportok készítése Excelben Amit kínálnak: Céges telefon privát használatra is Vállalati kedvezmények Ingyenes fitness bérlet Átfogó betanulási rendszer, szakmai fejlődési lehetőség Támogató csapat Kellemes munkahelyi légkör a XIII. kerületi irodánkban (otthoni munkavégzés nem biztosított) Elvárások: Pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk Erős, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel) Legalább középfokú végzettség Precíz munkavégzés szigorú határidők mellett Munkavégzés pontos helye: Budapest XIII. kerület Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni