Office Administrator (Purchasing team) - Üllő - 2 day home office
Our multinational partner in the production sector is searching for a new team member in an Office Administrator role. Their team of 3 specifically supports the Purchasing team and participates in procurement administration and process coordination. In this role you could also participate in purchase order creation and invoicing tasks, while being in contact with multinational partners utilizing your English skills on a daily basis. Our partner guarantees a multinational environment where you have the chance for fulfilling complex tasks.
Location: Üllő
Benefits:
Stable international background
Competitive compensation and benefits package with cafeteria and yearly bonus
Great learning and development opportunities
Participation in complex, end-to-end processes
Reimbursement of travel expenses
Medicover package
Responsibilities:
Support the Purchasing team in administrative tasks
Recording and tracking purchase requests in internal systems
Manage documentation
Handle quotation requests
Maintain contact with internal departments and external partners
Monitor and follow up on deadlines
Create reports and update databases
Participate in the administration of invoices
Coordinating the ordering and distribution of stationery and other equipment among the partner departments
Requirements:
0, 5 - 2 years experience in any administrative role
Hungarian and English fluency
Good communicational skills
Familiar with MS Office suite, particularly Excel
Degree preferred
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni