Office assistant
A cég működéséhez szükséges eszközök beszerzésében való részvétel, irodaszerek rendelése
Számlák iktatása, rendezése, fizetésre való előkészítése
Riportok készítése a vezetőség számára (Excel)
Egyéb adatrögzítési feladatok
Segítségnyújtás a társosztályoknak
Dokumentumok kezelése ( papíralapon és elektronikusan)
Közreműködés kiküldetések szervezésében Elvárások / Requirements
Középfokú angol nyelvismeret
Középfokú végzettség
Hasonló területen szerzett, releváns tapasztalat előnyt jelent (számlakezelési, iktatási feladatokkal)
Magabiztos számítógépes ismeretek
Együttműködő, nyitott személyiség Amit nyújtunk / Benefits
Határozatlan idejű szerződés, stabil munkakörnyezet
Tervezhető munkaidő irodai rendben (kezdés: 08:00/08:30)
A munkavégzés könnyedén megközelíthető budai irodában történik
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni