Office Coordinator - Budapest
Szolgáltató partnerünk számára keresünk
Office Coordinator
munkakörbe kollégát
Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
Gondoskodsz arról, hogy a központi iroda zökkenőmentesen működjön. A napi rutinok mellett különös tekintettel az iroda nyitására és zárására, hogy mindenki a megfelelő környezetben kezdhesse és zárhassa a napot.
Biztosítod az iroda mindennapi életet, beleérte a szükséges eszközök beszerzését, megszervezed azok karbantartását és felügyeletét.
Tartod a kapcsolatot a külső szolgáltató cégekkel (közüzemi-, távközlési-, takarító-, munkavédelmi) és részt veszel a gépjármű flotta kezelésében.
A front office csapat tagjaként te leszel cégünk arca az érkező vendégeink és kollégáink számára, akiket barátságos és professzionális módon fogadsz.
Fogadod a beérkező telefonhívásokat, valamint e-mail-eket és biztosítod, hogy az üzenetek időben eljussanak az érintett személyekhez.
A beérkező és kimenő posta kezelése és iktatása, és te felelsz azért, hogy minden fontos dokumentum megtalálható legyen.
Napi szinten kommunikálsz az egyes társosztályokkal és biztosítod a hatékony információáramlást.
Adminisztratív feladataid is lesznek, melyben kiemelt szerepet kap a számlák iktatása a belső rendszerünkben.
Ahhoz, hogy hatékonyan és eredményesen végezd a munkádat az alábbi képességekre és kompetenciákra lesz szükséged:
Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
Szereztél már gyakorlatot front office területen
Előnyt jelent, ha aktív angol nyelvtudásod van, amit szóban és írásban is egyaránt használsz
Az MS Office csomagot magabiztosan használod
B kategóriás jogosítványodhoz aktív gépjárművezetői rutin társul
Kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkezel
Megbízható vagy és a pontos, a precíz munkavégzés nem okoz problémát számodra
Talpra esett és udvarias vagy.
Amiért megbízónkat válaszd:
Szakértelmedet és lelkesedésedet versenyképes juttatási csomaggal honorálják.
Nyitott és támogató légkör az új ötletek iránt
Változatos és sokszínű feladatokon keresztül bővítheted szakmai tapasztalatodat.
Stabil és megbízható cégként hosszú távon tervezhetsz velük.
Mobil telefont és laptopot is biztosítanak.
Egyedi egészségtudatos programokat.
Munkavégzés helye:
Budapest, III. kerület
Hogyan adhatod be a jelentkezésed hozzánk?
Várjuk fényképpel ellátott önéletrajzodat, melyet a „Jelentkezem” gomb megnyomásával tudsz elküldeni.
Köszönjük a jelentkezésedet!
Nálunk Te vagy a legfontosabb!
Get Work Trend Kft. !
munkaerő-kölcsönzés engedély száma: 10057-1/2012-0100-1046
munkaerő-közvetítés engedély száma 10097-1/2012-0100-848
minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni