Operatív Vezető
Iroda vezetése:
A napi működés biztosítása egy kényelmes és produktív munkakörnyezet fenntartásával.
Karbantartási és beszerzési folyamatok koordinálása.
IT-infrastruktúra működésének felügyelete IT-szolgáltatókkal együttműködve.
Havi rendszerességgel látogatások a kecskeméti irodába a készletek ellenőrzése érdekében.
Compliance és tanúsítványok:
ISO27001 és TISAX tanúsítványokkal kapcsolatos megfelelés biztosítása.
Dokumentáció és auditfolyamatok támogatása.
Back Office vezetése:
Egy 10 fős csapat vezetése, beleértve adminisztratív és pénzügyi feladatokat.
Folyamatok dokumentálása és optimalizálása.
Kapcsolattartás az anyavállalattal és más releváns részlegekkel.
Ügyvezetői támogatás:
Szerződések áttekintése, ajánlattételi dokumentumok készítése.
Szabályozási megfelelés felügyelete.
Üzleti elemzések és döntéstámogató jelentések készítése.
Folyamatfejlesztés és problémamegoldás:
Irodai folyamatok optimalizálása.
Jira-alapú projektadminisztráció kezelése.
Automatizálási lehetőségek azonosítása. Elvárások / Requirements
Egyetemi végzettség üzleti adminisztráció, operatív menedzsment vagy egyéb kapcsolódó területen.
Legalább 6 év tapasztalat irodavezetés, háttériroda működtetése vagy hasonló munkakörben, ideális esetben műszaki vagy IT környezetben szerzett tapasztalattal,
Tárgyalóképes angol nyelvtudás (német nyelv előny),
Magabiztos jártasság ISO-tanúsítványok és biztonsági szabványok terén,
Kiváló kommunikációs készségek, elemző gondolkodásmód, részletekre való odafigyelés,
Preferált képességek:
Szilárd ismeretek az ISO27001 tanúsítvánnyal és információbiztonsági szabványokkal kapcsolatban, a TISAX tanúsítvány ismerete előnyt jelent,
Tapasztalat szerződések átvizsgálásában és ajánlattételi dokumentáció kezelésében,
Irodavezetéssel és adatbiztonsággal kapcsolatos szabályozási és megfelelőségi standardok ismerete,
Jártasság az irodai szoftverekben és projektmenedzsment eszközökben (Jira), kiemelten a Microsoft Office Suite-ben, beleértve az alapos ismereteket:
Outlook (pl. közös postafiókok (SMB-k) és elosztólisták (DL-ek) kezelése)),
SharePoint, beleértve a felhasználói hozzáférés kezelését és a dokumentumok szervezését,
Excel a jelentéskészítéshez. Amit nyújtunk / Benefits
Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony, melyhez versenyképes alapfizetés társul,
Home office lehetősége,
Képzések, tréningek céges támogatással,
Magánegészségügyi ellátás,
Céges autó lehetősége,
Fiatalos, lelkes, de leginkább együttműködő CSAPAT,
Családbarát munkahely.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni