💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Order management specialist
Válasz a hirdetésreA Grohe, mint vezető szaniter márka számos EU-országban, szeretné bővíteni versenyképes és proaktív magyar csapatát egy új pozícióval: Order Management Specialist. , - Az Order Management Specialist pozícióban közvetlen kapcsolatban leszel az ügyfelekkel, hogy segíts problémáik megoldásában, válaszolj kérdéseikre, és tanácsot, támogatást nyújts nekik.
- Fontos, hogy jól ismerd a cég termékeit és szolgáltatásait, valamint gyorsan felismerd és megoldást találj az ügyféligényekre.
- Ebben a szerepben az lesz a siker mércéje, ha hozzájárulsz a cég kiváló ügyféltámogatási (customer support) hírnevének erősítéséhez.
1, Operatív Feladatok:
- Ügyfelek igényeinek teljesítése, a kínálati kapacitásokkal összhangban, magas színvonalú szolgáltatás biztosításával
- Szoros együttműködés a kereskedelmi csapatokkal az ellátási lánc folyamatos működésének elősegítése érdekében, és az ügyfélkapcsolatok kezelése többcsatornás környezetben
- Különböző ügyféligények megértése és teljesítése, az értékesítési folyamatok dokumentációjának (megrendelések, szállítói levelek, számlázás) kezelése, valamint a rendelési problémák és panaszok megoldásának koordinálása
- Megrendeléskezelési (OM) irányelvek kidolgozása és bevezetése az üzleti és piaci igényekkel összhangban, a teljesítménymenedzsment folyamatos javításával (OTIF, átfutási idők, rendeléskezelés hatékonysága, visszautasított rendelések, visszáruk)
- A teljesítmény mérése ügyfélszinten, beleértve az ügyfelek ellátási KPI-jait is
- Üzleti folyamatok optimalizálása a rendeléskezelés területén, a csapat hatékonyságának növelése automatizációval és Lean módszertannal
- A Win Strategy célkitűzéseinek támogatása, és szoros együttműködés a Grohe központtal, a gyártóhelyekkel, szerviz partnerekkel és társosztályokkal az ügyféligények hatékony kezelése érdekében
- Adminisztratív hibák csökkentése a Navigator és a Jira rendszerek bevezetésével a logisztikai reklamációk kezelésére
- Biztosítja az értékesítést és az OTIF teljesítését
- Csökkenti a rendelésfeldolgozási átfutási időt
- Optimalizálja a szállítási módokat a költségek csökkentése érdekében (kartonok, raklapok, teljes kamionos szállítás, dupla rakodás)
- Kiemelkedő ügyfélélményt nyújt, ami megkülönböztető előnyt biztosít
- Proaktív kommunikációs folyamatot fejleszt és tart fenn az ügyfelekkel
- Növeli az ügyfél-elégedettséget azáltal, hogy javítja a rendelések teljesítésének gyorsaságát és pontosságát
- Elősegíti az ügyfelek együttműködését és átláthatóságát: Rövid távon: EDI, CSD, VMI rendszereken keresztül, hosszú távon: ügyfélplatformok és ügyfélelégedettségi felmérések bevezetésével
- 1-2 év ügyfélszolgálati vagy hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Számítógépes ismeretek
- Új szoftverek elsajátításának képességére való hajlam
- Angol nyelv magabiztos ismerete írásban és szóban
- SAP ismeret
- stabil nemzetközi vállalat
- fiatal és versenyképes csapat
- karrierlehetőség
- személyes fejlődési terv
- home office lehetőség
- versenyképes juttatási csomag és cafeteria
- vállalati rendezvények és CSR tevékenységek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni