Order Management Specialist (Romanian speaking)
Description:
Oversee the order management process for clients in the automotive sector,
Maintain and update customer and material master databases,
Process customer orders and ensure timely follow-up,
Address and manage customer inquiries and requests,
Record, assign, and monitor the progress of complaints and claims from initiation to resolution,
Support the invoicing process and ensure accuracy,
Communicate with customers and partners Romanian and English languages.
Requirements:
At least 1 year of experience in Customer Service, IT Support, Order Management, or other relevant position,
Native Romanian language and good English language knowledge.
Benefits:
Relocation package for moving to Budapest,
Annual bonus,
Cafeteria on SZÉP card,
Private health and life insurance,
Opportunity to work from home (hybrid),
Professional training opportunities, career advancement,
Employee Wellbeing Programs,
Company devices,
Modern offices in the heart of Budapest,
Colorful, interesting, international work environment.
If you are interested in the position, you can submit your application by clicking the "JELENTKEZEM" button!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni