OTC Coordinator
Our multinational partner, who has a Shared Service Center in Budapest, is currently looking for an OTC Coordinator to join their team. Apply, if you are ready to join this project and improve yourself professionally this year!
Main Responsibilities
- Managing payment plans for current invoices, ensuring timely collection of overdue invoices
- Maintaining a cooperative and problem-solving relationship with customers
- Accurate and timely application of cash from customers
- Reviewing customer accounts with payments
- Managing regular reporting and account reconciliation
- Providing support at monthly, yearly closing activities
- Opportunity to coordinate minor tasks and projects within the team
Requirements
- 1-3 years relevant experience (Cash application / Billing / Finance / AR / OTC)
- Fluent English
- BA degree in Accounting / Finance / Economics
- Strong communication, analytical and problem-solving skills
- Team player attitude and proactive approach
The company can offer
- Competitive salary and cafeteria package
- Year-end bonuses
- Career development and training opportunities
- Home office
- Chance to grow professionally in the field of finance within a multinational environment
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni