Panaszkezelés
A Generali Biztosító Zrt. meghatározó piaci szereplő hazánkban, évek óta stabil piaci részesedéssel. A szervezetben dolgozók elszánt csapatként támogatják munkájukkal a Generali Biztosító gazdasági tevékenységét, eredményességét.
Feladatok:
Az írásban beérkező ügyféligények feldolgozása
Ügyfél- és szerződésadatok kezelése
Beérkező panaszok megválaszolása
Elvárások:
Nappali tagozatos passzív vagy aktív hallgatói jogviszony
MS Office felhasználói szintű ismerete
Jó kommunikációs képesség
Precíz, lelkiismeretes pályázók jelentkezését várjuk
Előnyt jelent:
Angol vagy német nyelvtudás
10 ujjas vakon gépelés
Call centerben és/vagy ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
Kérjük, töltsd ki a lenti rövid űrlapot és csatold fényképes önéletrajzodat. Elérhetőségeid pontos megadásával könnyíted a gyors kapcsolatfelvételt.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni