💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Payroll Lead Expert
Nemzetközi partnerünkhöz keresünk Payroll Lead Expert kollégát, Budapesti munkavégzésre.
A leendő Payroll Lead Expert feladata a külsős bérszámfejtési partner bevonásával működtetett, teljeskörű (end-to-end) bérszámfejtési folyamat menedzselése a felelősségi körébe tartozó vállalatok tekintetében.
Milyen feladatok várnak rád:
- Teljeskörű bérszámfejtési folyamat-koordináció:
- Felelős a - Payroll Operation Specialisták tevékenységének felügyeletén keresztül (a feladat magában foglalja a feladatok kiosztását/ellenőrzését/jóváhagyását, prioritások meghatározását) - a teljeskörű folyamat menedzselésért kiemelten:
- havi bérzárási folyamat (bérszámfejtési naptár szerint tevékenységek), TB ügyintézéshez kapcsolódó folyamatok kontrollja, hóközi kifizetések kezelése, be/kilépők munkatársak folyamatának menedzselése, auditok kezelése.
- Felelős a fenti folyamatok dokumentált működtetéséért (belső folyamat-leírások/utasítások formájában)
Szabálykövetés, határidők betartása:
- Felelős a bérszámfejtési folyamathoz kapcsolódóan a
törvényi megfelelés biztosításáért valamint a bérszámfejtési határidők betartatásáért beleértve az aktuális bérszámfejtési naptárban rögzített
határidőket, illetve a munkavállalói igények/kérdések kezeléséhez kapcsolódó válaszadási határidőket.
Ügyfelek: kapcsolattartás, kommunikáció
- Elsődleges kapcsolattartó az ügyfél cégek P&O/HR kapcsolattartói, valamint az egyéb központi funkció felelősei (pl. Számvitel, Adóosztály) irányába a bérszámfejtési szolgáltatáshoz és folyamatokhoz kapcsolódó kérdésekben. Kiemelten az ügyfél igények kezelése (pl. : bérelemkódok létrehozása, payroll naptárat érintő változtatási igények etc. ), folyamat-változások egyeztetése (pl. : főkönyvet érintő ügyek esetén), munkatársi/vezetői kommunikáció
Vendor management:
- Kiemelt kapcsolattartó a bérszámfejtési szolgáltató irányába. Felelős a szolgáltató teljesítményének monitorozásáért (a szolgáltatás folyamatos fejlesztéséért).
A sikeres jelentkezéshez az alábbiakra van szükség:
- Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
- Bérszámfejtői és TB ügyintézői területen szerzett 6-8 éves szakmai tapasztalat
- Microsoft Office alkalmazások haladó szintű ismerete (kiemelten Microsoft Excel)
- SAP HR /Workday rendszer használatában szerzett tapasztalat előnyt jelent
- Vezetői pozícióban szerzett releváns tapasztalat előnyt jelent
Amit partnerünk kínál:
- Modern nemzetközi környezet, diverzitás
- Hosszú távú munkalehetőség, heti 40 órás munkavégzés
- Versenyképes juttatási csomag, cafeteria és teljesítményértékelés
- Egészségbiztosítás
- Céges laptop és mobiltelefon
- Irodai masszázs
- Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
- Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
- Home office és rugalmas munkavégzés
Amennyiben a leírás felkeltette az érdeklődésedet bátran jelentkezz és rövidesen felvesszük Veled a kapcsolatot!
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni