PÉNZÜGYI ASSZISZTENS
Garázsipari gépek, berendezések, szerszámok forgalmazásával foglalkozó vállalkozás megbízásából keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
PÉNZÜGYI ASSZISZTENS
Csapatukba olyan pénzügyi munkatársat keresünk, aki osztozik szenvedélyükbe a kiválóság iránt, és segít fenntartani vállalatuk pénzügyi stabilitását.
,Szállítói számlák kezelése és adminisztrációja:
A belföldi és külföldi szállítói számlák pontos feldolgozása, rögzítése a rendszerben, ellenőrzése a szerződéses feltételek alapján, majd adminisztratív nyomon követése. Ezen kívül rendszeres kapcsolattartás a szállítókkal, akár angol nyelven is, az esetleges eltérések tisztázása érdekében.
Adatszolgáltatás biztosítása külső szervek részére:
A hatóságok, állami szervek és egyéb külső partnerek felé történő rendszeres adatszolgáltatások kezelése és összeállítása, a jogszabályoknak megfelelően.
Nyilvántartások karbantartása és adatellenőrzések elvégzése:
A pénzügyi adatbázisok naprakészen tartása, az adatok rendszeres ellenőrzése, hogy a nyilvántartások pontosak és aktuálisak legyenek.
Vevő számlák kiegyenlítése és követése:
A vevő számlák kifizetéseinek pontos nyomon követése, a késedelmes fizetések nyomon követése és szükség esetén emlékeztetők kiküldése az ügyfeleknek.
Kompenzáló bizonylatok elkészítése és kiküldése:
A kompenzáló bizonylatok (például jóváíró számlák, kompenzációs dokumentumok) előkészítése, ellenőrzése, és azok kiküldése az érintett partnereknek.
Vállalati pénztárak egyeztetése heti szinten.
Banki tranzakciók rögzítése és nyomon követése:
A vállalati bankszámlák mozgásainak (beérkezett és kimenő tranzakciók) nyilvántartása, szükség esetén utalások előkészítése, rögzítése és a banki adatok rendszeres ellenőrzése.
Kapcsolattartás és rendszeres egyeztetés a könyvelő céggel:
A külső könyvelő céggel való folyamatos kapcsolattartás és egyeztetés a pontos könyvelés és beszámolók biztosítása érdekében, valamint a könyvelési anyagok rendszeres átadása.
Riportok és kimutatások készítése a vezetőség részére:
Havi, negyedéves vagy éves pénzügyi kimutatások összeállítása a vezetőség részére, amelyek alapján értékelhető a vállalat pénzügyi helyzete és segítik a döntéshozatalt.
Pénzügyi dokumentumok rendszerezése és archiválása:
Az összes pénzügyi dokumentum (pl. szerződések, számlák, kimutatások) rendszerezése, elektronikus vagy papíralapú archiválása a könnyű hozzáférhetőség és visszakereshetőség érdekében.
Havi és éves zárási folyamatok támogatása:
Az időszakos zárási folyamatok során a pénzügyi adatok pontosítása, hiányzó dokumentumok beszerzése és egyeztetések elvégzése, ezzel segítve a pénzügyi zárások hatékonyságát.
Adatszolgáltatás és riportálás külső partnerek, bankok vagy auditorok részére:
A külső partnerekkel való pénzügyi információ-megosztás, bankok vagy auditorok számára szükséges adatszolgáltatások biztosítása, valamint az ehhez kapcsolódó kérdések megválaszolása.
Megbízóról:
Garázsipari gépek, berendezések, szerszámok forgalmazásával foglalkozó vállalkozás.
Palettájukon megtalálhatók: kompresszor, gumis gépek, hidraulikus emelők, levegős szerszámok, gépek.
Piacvezető vállalatként elkötelezett az innováció és a folyamatos fejlődés mellett.
,- Pénzügyi vagy gazdasági középfokú/felsőfokú végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett 1-2 év szakmai tapasztalat
- Felsőfokú angol nyelvtudás általános és szakmai (a külföldi partnerekkel történő kapcsolattartáshoz)
- Magas szintű számítógépes ismeretek (különösen Excel)
- Precizitás, rendszerszemlélet és jó problémamegoldó készség
- Hatékony kommunikációs és együttműködési készség
- Kulcs-Soft ügyviteli programok ismerete (számlázó-készletnyilvántartó, pénztár, könyvelés)
- Mérlegképes könyvelői végzettség
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő vállalatnál, amely elismeri és megbecsüli munkavállalóit
- Barátságos, támogató munkakörnyezet, amely inspirál a folyamatos fejlődésre
- Versenyképes fizetés, a pozíció alapbére nettó 400 000 Ft-tól (tapasztalat és teljesítmény alapján megállapítva, emellett rendszeres jutalmazási lehetőségekkel)
- Vidékről történő bejárás támogatása, céges vásárlási kedvezmények
- Rugalmas munkavégzés és részleges home office lehetőség, hogy könnyebben összehangolhasd a munkát a magánéleteddel
Munkaidő:
Teljes munkaidős pozíció, amely irodai és otthoni munkavégzést egyaránt magában foglal. Az idő egy része irodai jelenlétet igényel, a fennmaradó órákban pedig rugalmas, home office lehetőség biztosított.
Munkavégzés helye:
4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10.
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni