
PÉNZÜGYI ASSZISZTENS (angol nyelvtudással)
Feladataid lesznek: Számlázással kapcsolatos adminisztratív feladatok Számlák könyvelése ERP rendszerben Jóváíró számlák rögzítése Riportok és adatszolgáltatások előkészítése (pl. KSH, fenntarthatósági riportok) EPR adatok összegyűjtése, rendszerezése Kapcsolattartás belső részlegekkel Időnként kisebb irodai támogatási feladatok Elvárások a pozíció betöltéséhez: Legalább középfokú végzettség (gazdasági, pénzügyi, számviteli területen előny) Pályakezdők jelentkezését is várjuk! Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban (külföldi IT supporttal történő kommunikáció miatt) Magabiztos MS Office ismeretek A kiválasztásnál előnyt jelent: Hasonló területen szerzett tapasztalat Felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség Német nyelvtudás Amit Partnerünk kínál: Pozícióhoz illeszkedő alapbér Inspiráló munkakörnyezet modern irodában Játékszoba (csocsó, biliárd), masszázs, gyümölcs- és fagyinapok BKK bérlet 100%-os támogatása Laptop a munkavégzéshez Home Office lehetőség Munkaidő: Hétfőtől csütörtökig 8:00–17:00, pénteken 8:00–15:00 (rugalmas, napi 8 óra munkavégzés) Munkavégzés helye Budapest, III. kerület Heti 2 nap home office lehetőség betanulás után Ha szívesen dolgoznál egy támogató és profi csapat tagjaként, modern környezetben – várjuk jelentkezésed!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 10. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!