Pénzügyi munkatárs (4-6 órában)
#részmunkaidő #homeoffice #nyugodt munkahely #családbarát munkahely, Mi a feladat?
Rendet tartani a cég pénzügyi és adminisztratív dolgaiban, működtetni az irodát. Színes, mindenből egy kicsi típusú munkakör, amely 4-6 órás munkanapba belefér.
● Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel
● Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alapon
● Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása, levelezés (Outlook) és fordítás angolul és magyarul, irodaszerek beszerzése, utalások)
● Értékesítéshez és beszerzéshez kapcsolódó logisztikai szervezés, EKÁER bejelentések
● Személyügyi anyagok intézése: szerződés, ki-be léptetés, munkaidő nyilvántartások
● Leltározási és selejtezési jegyzőkönyvek készítése, tárgyi eszköz nyilvántartási vezetése
● Tagi határozatok írása, Határozatok könyve vezetése, Az ideális jelölt. . .
● Gyors. Nagyon-nagyon gyors. Gyors gondolkodásban, döntéshozatalban, kommunikációban, gépelésben, netes keresésben. Szóval mindenben. Billentyűparancsokkal dolgozik. Ezért tömör és hatékony ● Precíz, maximalista, rosszul viseli a gyenge és hanyag munkát. Kényszeresek előnyben. :)
● A technológia a barátja. A jó mobilok, nagy monitorok és gyors számítógépek lázba hozzák, szeret és tud is élni ezekkel
● Erős az igénye a tanulásra, az újra és a folyamatos fejlődésre
● Tud prioritásokat kezelni, önállóan megszervezni a munkáját, képes felelősséget vállalni és önállóan problémákat megoldani és dönteni
● Nyitott, vidám, kreatív ember, aki a megoldás és nem a probléma része
● Van pár év tapasztalata pénzügyi területen, szeret is ezzel foglalkozni, nem csak az anyagiak miatt csinálja
● Hosszú távra, legalább pár évre tervez
Elvárások:
● Felsőfokú végzettség
● Olyan szintű angol tudás, amellyel fel mer hívni kínai cégeket és nyugodtan, stresszmentesen tud velük angolul szállításokat egyeztetni (erős közép szóban és írásban, de inkább felső)
● Legalább 3 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat
● Kimondottan erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (különösen: MS Office, Google Docs)
● Igény a minőségi munkavégzésre, igényes megjelenés, ● A minél erősebb angol nyelvtudás (felső szakmai), illetve további nyelv(ek) ismerete (elsősorban német)
● Külföldi és élelmiszeripari / elektronikai / pénzügyi területen szerzett szakmai tapasztalat
● Tőzsdei ismeretek
● Könyvelői / pénzügyi végzettségek, Az AWM Holding Zrt. egy 14 éve működő, 200 m Ft tőkéjű, 100% magyar tulajdonban lévő budaörsi székhelyű technológiai befektetésekkel és chipek kereskedelmével foglalkozó vállalkozás.
● Rugalmas alkalmazotti állás, 4 vagy 6 órás munkaidőben
● Munkavégzés helye: Budaörs, Terrapark, Terra Corner irodaház, heti 1 nap otthoni munkavégzés lehetséges megbeszélés alapján
● Erős fejlődési és tanulási lehetőség
● Igényes, minőségi munkakörnyezet
● Stabil jövedelem évenkénti emeléssel (fix alap + cafetéria)
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni