
PÉNZÜGYI MUNKATÁRS
Mire számíthatsz a napi munkádban? Szállítói számlák iktatása, nyomon követése (a tényleges könyvelés Romániában működő SSC-ben zajlik). ÁFA-bevallások előkészítése, KSH- és MNB-statisztikák összeállítása. Házipénztár kezelése. Bankkivonatok könyvelése. Folyószámla egyeztetése, nyitott tételek kezelése. Iratkezelés és iratok archiválása. Munkavégzés SAP rendszerben. Amit kérünk tőled: Felsőfokú pénzügyi végzettség (vagy más felsőfokú végzettség mérlegképes könyvelő képesítéssel kiegészítve). Legalább 1–2 év tapasztalat kontírozásban, könyvelésben (ne legyen idegen a főkönyvi szám, folyószámla, kontírozás fogalma). Alapfokú angol nyelvtudás – csak írásban szükséges. Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office). B kategóriás jogosítvány. Amit partnerünk kínál Számodra: Versenyképes alapbért biztosítanak. SZÉP-kártyára érkező Cafeteria juttatást nyújtanak. Támogatják üzemanyagköltséged, munkába járásod. Medicover egészségbiztosítást biztosítanak. Biztosítják számodra a munkához szükséges eszközöket laptopot és mobiltelefont. Folyamatos kihívások és fejlődési lehetőségek várnak rád. Fél év után heti 1 nap Home Office lehetőség. Munkavégzés helye: Bicske Munkaidő: Hétfőtől péntekig 08:00–16:30 (rugalmas keretek) Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva:
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Székesfehérvár Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 10. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!