
Pénzügyi munkatárs, adminisztrátor
Fuvarozó vállalkozásunk bővülő admin csapatába keresünk pénzügyi ügyintéző munkatársat, aki hozzájárul vállalkozásunk pénzügyi és adminisztratív folyamatainak gördülékeny és pontos működéséhez. A feladatkörbe tartoznak szolgáltatásnyújtásunkhoz kapcsolódó és az iroda működtetésével kapcsolatos alábbi feladatok:
Feladatok:
számlázás – kimenő számlák kiállítása, küldése e-mailen/papír alapon a hozzá tartozó mellékletekkel
szállítólevelek, fuvarlevelek összegyűjtése és elküldése a megbízóknak
beérkező fuvarmegbízások rögzítése a nyilvántartásba, fuvarszerverő kolléga munkájának támogatása
kapcsolattartás a megbízókkal és a sofőr kollégákkal telefonon és e-mailen
irodaszer rendelés, postázás
egyéb heti és havi rendszerességű adminisztratív feladatok
Elvárások:
legalább középfokú végzettség
magabiztos számítógépes ismeretek (különösen Excel, Word, Google táblázatok)
képesség a hatékony, precíz, önálló munkavégzésre és csapatmunkára egyaránt
logikus gondolkodásmód, proaktív személyiség
jó kommunikációs készség, pozitív szemléletmód
pénzügyi területen szerzett tapasztalat előny, de nem elvárás Amit nyújtunk:
hosszútávú, stabil munkalehetőség
változatos munkakör
korrekt bérezés
év végi teljesítménybónusz
céges laptop, telefon
munkába járás költségtérítés (30 Ft/km)
próbaidő után home office lehetőség (heti 2 alkalom)
Előnyök:
hasonló területen szerzett tapasztalat
Vecsési vagy környékbeli lakóhely
pénzügyi/számviteli végzettség
Ha úgy érzed, hogy te vagy az ideális jelölt, küldd el nekünk önéletrajzod a "Jelentkezem" gombra kattintva.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Awatch Eurotime Kft. Hely: Vecsés
Pest megye, VecsésMunkaviszony: Teljes munkaidős, Home office Hozzáadva: 24. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!