PÉNZÜGYI MUNKATÁRS - IRODAVEZETŐ
Feladataid közé tartozik majd: Kimenő számlázások intézése (standard és faktorált), beérkezések nyomon követése Utalások intézése (HUF, USD, EUR) Megrendelések, jóváhagyások, számlabefogadások, kifizetések rendszerének felügyelete Házipénztár kezelése Könyvelő szoftverbe és közös meghajtóra számlaadat feltöltés, kontírozás, bank összevezetés, könyvelővel való kapcsolattartás Heti szintű kintlévőség kezelés Havi és éves zárások, ÁFA-bevallás a könyvelők információi alapján Ügyfélkapus kapcsolattartás Dokumentumok lekérése a NAV-tól (pályázatok, stb) Havi kimutatások készítése az ügyvezetés számára, egyedi kérések, feladatok teljesítése A Vállalat eszközeinek nyilvántartása, gondozása (laptopok, járművek, telefonok, egyéb eszközök) Minden felmerülő- nem pénzügyi- adminisztratív és ügyintézői feladat ellátása (beszerzések, iroda átalakítások, postai ügyintézés) Amit várnak tőled: Inkább dinamikus ügyintézői alkat, mintsem csendes háttérmunkás. Egy talpraesett irodavezető némi pénzügyi és üzleti gyakorlattal megfelelőbb jelölt erre a pozícióra, mint egy 30 éves pénzügyes gyakorlattal rendelkező könyvelő vagy pénzügyi asszisztens, akinek eddig nem kellett gyors szervezőmunkákat vállalnia. Gyorsan változó piaci környezetben dolgoznak a cégcsoport vállalkozásai, így gyakran azonnal kell reagálni számos dologra. A multitasking és priorizálási képesség fontos, és nem csak papíron. Aki nem képes rendszerezni, priorizálni a feladatait, nem tud gyorsan reagálni egy egy újabb, gyakran néhány perces feladatra, aki félnapos, napos késéssel reagál fontos email-ekre, annak más pozíciók megfelelőbbek lehetnek. Priorizálásban ügyvezetői segítséget kérjen, és az alapján dolgozzon Angol nyelvtudás írásban fontos Segítőkészség a kollégák felé is 3 éves tapasztalat pénzügyekben és irodavezetésben vagy hasonló, változatos szervezői-ügyintézői munkakörben Érthető kommunikáció mind írásban, mind szóban, jó szövegértés, figyelmesség, precízió kommunikációban is, jó memória Mit kínálnak cserébe? Piackonform jövedelem Egyéb választható juttatások 2025-től (éves belső szűrővizsgálatok, egészségbiztosítás, fitnesz bérlet) Munkaidő és lokáció: Rugalmas munkaidő, esetenként Home Office, de alapvetően az irodai / rendelői jelenlét fontos, esetenként több céges helyszínen is. Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű önéletrajzát bérigényének megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni