Personal assistant
Cégleírás / Organisation/Department
Our client is a Hungarian-founded company established in 1990, a market leader in the production of automotive parts in the country.
They are seeking a Personal Assistant for an executive-level position, full-time.
Pozíció leírása / Job description
- Providing personal assistance
- Calendar management, keeping track of deadlines
- Organizing meetings and informing relevant parties
- Answering incoming calls
- Document filing
- Handling errands outside the office (a company car is provided for this purpose)
Elvárások / Requirements
- Ideally 2-3 years of experience in a similar role
- Proficiency in MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Minimum high school diploma
- Category B driver's license with active driving experience
- Kind, attentive personality
- Precision and organizational skills
Amit kínálunk / Offer
- Predictable working hours
- Easily accessible downtown location (13th district), including public transport
- Free parking
- Stable corporate background
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni