PMO Business Transformation
Kiemelt ügyfelünk részére keresünk PMO (Project Management Office) Business Transformation területre tapasztalt szakembert, aki kulcsszerepet tölt be a szervezeti átalakulási projektek végrehajtásában. A pozíció célja az üzleti stratégiák megvalósítása a projektek és programok irányításával, biztosítva azok hatékony, időben történő és költséghatékony végrehajtását.
Feladatok:Főbb feladatok:
Üzleti átalakítás tervezése és végrehajtása:
A HR igazgatóval szorosan együttműködve az átalakulási stratégiák megvalósítása a szervezeti célokkal összhangban.
A stratégiai gondolkodás implementálása a szervezetbe.
Projektek prioritásainak meghatározása és az átalakítási portfólió kezelése.
PMO-folyamatok vezetése:
Projektmenedzsment-irányelvek, standardok és eszközök kialakítása és fenntartása.
Governance folyamatok bevezetése és nyomon követése.
Stakeholder-menedzsment:
Együttműködés a felsővezetőkkel és egyéb érintettekkel az üzleti igények megértése és kezelése érdekében.
Hatékony kommunikációs csatornák biztosítása a szervezeten belül és kívül.
Teljesítmény-menedzsment és mérőszámok:
Projekt KPI-k meghatározása, nyomon követése és jelentése.
Az átalakítási kezdeményezések hatásának mérése az üzleti teljesítményre.
Változáskezelés és csapatvezetés:
Az érintettek bevonása és támogatása az átalakulási folyamat során.
Keresztfunkcionális csapatok vezetése és támogatása a változási projektekben.
Technológiai fejlesztések koordinációja:
Digitális eszközök és platformok bevezetésének felügyelete az átalakulási folyamatok támogatására
Elvárások:
Végzettség: Felsőfokú diploma üzleti menedzsment, projektmenedzsment, vagy hasonló területen.
Tapasztalat:
Legalább 3-5 év tapasztalat nagyvállalati környezetben, PMO-szerepkörben.
Képességek:
Erős analitikai és stratégiai gondolkodás.
Minőségirányítási szemlélet.
Értékalapú döntéshozatali képesség.
Kiemelkedő kommunikációs és prezentációs készség.
Projektmenedzsment-eszközök és módszerek ismerete (pl. Agile, Waterfall).
Digitális transzformációs tapasztalat előny.
Stakeholder management készségek.
Strukturált gondolkodásmód, kiváló koordinációs készség.
Nyelvtudás: Tárgyalási szintű angol nyelvtudás.
Előny:
Egyéb idegen nyelv ismeret
Amit ajánlunk:
Versenyképes juttatási csomag
Kiváló szakmai fejlődési lehetőség
Exkluzív munkahelyi környezet
Kihívásokkal teli project feladatok
Dinamikus, fiatalos csapat
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni