Polish speaking Customer Service Specialist
Our leading energy trader partner company is looking for next member who can join their Customer Service team. If you would like to work in a stable, innovative environment, with easily reachable office where you can actively use your English and Polish language knowledge, do not hesitate to apply.
Main responsibilities:
Coordinate the order management process for clients in the automotive industry
Maintain customer and material master database
Enter and follow up on customer orders
Manage customer requests and queries
Interact professionally and efficiently with customers and stakeholders
Facilitate the invoicing process
Required skills:
Fluency in Polish and solid English knowledge
Relevant experience in the field of Customer Service in an SSC environment
Experience with CRM systems (Salesforce, Siebel, SAP, etc. )
Customer-oriented approach
Advantages:-
What our partner can offer to you:
Different bonus opportunities based on performance, and wide range of cafeteria elements
Life & health insurance, medical care package
Flexible working schedule: home office up to 3 days/week, based on team agreement
Opportunity to develop your skills with a wide range of learning options
Family-friendly workplace
Employees’ well-being programs
Chill-out and collaboration spaces in a beautiful office
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni