Polish Speaking First Line Analyst
Handling support queries via tools, phone, and email, maintaining daily contact with users across Europe.
Resolving IT issues related to office work.
Logging and documenting calls in the ticketing system.
Escalating unresolved issues to relevant teams.
Ensuring and enhancing customer satisfaction. Elvárások / Requirements
Fluent English and Polish; additional European languages are a plus.
Strong interest in resolving IT issues.
Proficient in Windows 7, 8, 10, and MS Office.
Logical thinker with quick problem-solving skills.
Excellent communication and customer-focused mindset.
Ability to multitask effectively.
Team player. Amit nyújtunk / Benefits
Cafeteria benefits
Medicover private health care package
Language courses
Soft skills training and talent programmes
Go through a professional and personal development
Have a stable workplace with flexible scheduling (HO opportunity)
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni