
PPC MANAGER
Milyen feladataid lesznek: Fiókkezelés: Elsődleges feladatod az ügyfelek Google Ads és Facebook fiókjainak teljes körű kezelése, illetve optimalizálása lesz. PPC Stratégiaalkotás: Feladatod lesz az ügyfelekkel közösen megalkotni a stratégiát, azaz, hogy honnan hova szeretnének eljutni. Természetesen ebben is segítenek. Kapcsolattartás: Hiszik, hogy a transzparens kommunikáció a közös siker kulcsa, ezért a hozzád tartozó ügyfelekkel Te fogsz kommunikálni. Riportálás: Meghatározott időszakonként be kell majd mutatni az ügyfélnek, hogy milyen eredményeket értetek el és melyek a következő periódus feladatai/kihívásai. Önfejlesztés: Létfontosságúnak tartják az önfejlesztést, ezért elvárják, hogy Te is folyamatosan képezd magad egyéb területeken is. (pl. webáruház építés, landoló oldalak készítés, email marketing kivitelezés stb. ) A munkakör betöltésének feltételei: Kiválóan ismered a Meta Hirdetéskezelő felületét, valamint van 1-3 év tapasztalatod social media kampányok tervezésében és kivitelezésében. Részt vettél már komplett fiók kialakításában, valamint üzemeltettél és optimalizáltál már kampányokat Google Ads-ben és magabiztosan kezeled a rendszert. Ismered és használod a Google Analytics-et. Csináltál már pl: egyedi even-t kezeléseket. Nem riadsz meg a riportok értelmezésétől és látod az adatok közötti összefüggéseket is. Követed a piaci trendeket az e-mail marketing iparágon belül. Előnyök: Shoprenter és/vagy Unas webáruház rendszer ismerete Bármilyen webáruház rendszer felhasználói szintű ismerete Canva, Photoshop vagy valamilyen képszerkesztő ismerete Brevo vagy Klaviyo ismeretek Szövegírásban szerzett tapasztalat Jó kommunikációs készség az ügyfelekkel való napi szintű kapcsolattartáshoz Ajánlat: Versenyképes fizetés. Társszakmák támogatása: Csapatukban több szakma is megtalálható, site builderek és webes fejlesztő kollégák is. Így, ha valamilyen technikai problémába ütközöl, akkor a csapaton belül tudsz kihez fordulni. Jól felszerelt, barátságos iroda. Fiatal csapat: Egy összeszokott szuper társaságban leszel, ahol mindenkinek számít a véleménye és fontos, hogy a munkában töltött idő eredményesen és jó hangulatban teljen. A munkavégzés helye: Hibrid munkavégzés, heti két nap a szegedi irodában, és három nap Home Office. Munkaidő: Rugalmas! Kialakítottak egy törzsidőt, ami 10:00 – 15:00 óráig van. A törzsidőbe szervezik a meetingeket, a munkarendedet pedig magad alakíthatod ki. Marketingesként az eredmény lesz a lényeg, nem az, hogy 09–17 óráig bent legyél az irodában. Ha valamit el kell intézned, napközben is el tudod intézni! Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Szeged Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 18. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!