
PROJEKT ASSZISZTENS
Ezekkel járulhatsz hozzá a közös célokhoz: Projektekhez kapcsolódó megrendelések rögzítése a vállalati ügyviteli rendszerben. Szállítások nyomon követése és szükség szerinti egyeztetés a partnerekkel. Számlák kiállítása, rögzítése és adminisztrációja. Kontírozási feladatok elvégzése és a könyvelésre való előkészítés. Folyamatos kapcsolattartás a külső könyvelőcéggel. Beszállítókkal történő egyeztetés termékek elérhetőségéről, árakról, szállítási feltételekről. Anyagbeszerzési folyamat teljes körű adminisztrációja. Szerződések adminisztrációja és nyilvántartása. Ad-hoc jellegű adminisztratív és operatív feladatok ellátása. Te vagy az ideális jelölt, ha ezekkel rendelkezel: Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel. Legalább 3–5 év tapasztalat építőipari kivitelező vagy értékesítő vállalatnál, projektvezető munkáját támogató asszisztensi vagy előkészítői szerepkörben. Kommunikációképes angol nyelvtudás: Rendszeres kapcsolattartás a dán anyavállalattal és európai partnerekkel. Talpraesett, rugalmas, határozott fellépés: Gyors helyzetfelismerés és döntéshozatal a változatos feladatok elvégzéséhez. Csapatban való együttműködés: Erős csapatmunkát és közös célok előtérbe helyezését igénylő pozíció. Nyitottság és alkalmazkodóképesség: Rugalmas hozzáállás a napi változó feladatokhoz és prioritásokhoz. Az állás betöltéséhez előnyt jelent, de nem szükséges: CRM rendszerek ismerete. Microsoft rendszerek felhasználói szintű ismerete. Microsoft Dynamics vagy más ügyviteli rendszerben szerzett tapasztalat. Amit Partnerünk biztosít, hogy sikeres lehess: Utazási költségtérítés, hogy a munkába járás se legyen akadály – támogatják a napi bejárást, akár tömegközlekedéssel, akár saját autóval érkezel! Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség vár rád – nemcsak a jelenedet, de a jövődet is építheted, támogatott tanulással és fejlődéssel. Piacképes alapbér és személyre szabható prémium juttatások – teljesítményed valódi anyagi elismerést kap, egyedi bónuszrendszerrel, amely az Ügyvezető Igazgatóval kerül kialakításra. Rugalmas, feladatorientált munkaidő – a bizalom alap, így a hatékonyságodra fókuszálnak, nem az órára! Munkavégzés helye: Budapest, 22. kerület Munkaidő: hétfőtől-péntekig 08:00-16:00 (törzsidő) Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva:
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 11. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: