💡 Ajánlom: Nézze meg a hasonló állásajánlatokat is, amelyek közül biztosan talál megfelelőt.
Property manager
,
A Property Manager elsődleges feladata a hozzá rendelt kereskedelmi ingatlanok bérbeadása, ill. üzemeltetésében történő közreműködés a tulajdonos és bérlők igényei szerint, valamint a pénzügyi célok teljesítése és az ingatlan értékének növelése.
- Biztosítja, hogy teljesüljenek a bérleti és kihasználtsági célok, mindent elkövet a legmagasabb kihasználtsági szint és behajtási arány fenntartása érdekében.
- Havi szinten elemzi a költségvetés terv-tény adatait, és kimutatásokat készít havi, negyedéves és éves rendszerességgel.
- Gondoskodik a bérlők fizetési kötelezettségeinek teljesítéséről, a kintlévőségek kezeléséről a pénzügyi osztály segítségével.
- Ellenőrzi a bérleti szerződés összes fedezetének rendelkezésre állását és érvényességét (biztosítás, bankgarancia, letét, stb. )
- Az éves üzemeltetési díj elszámolást egyezteti a bérlőkkel, előkészíti az indexálást.
- Jó kapcsolatot tart a bérlőkkel és az ingatlan tulajdonosai által kinevezett vagyonkezelőkkel.
- Részt vesz a bérlői kiépítésekhez kapcsolódó kooperációkon.
- Felelős a bérleményi birtokbaadások és visszavételek lebonyolításáért és azok teljes dokumentálásáért.
- Kezeli a meglévő bérleti szerződésállományt - új szerződések elkészítése, módosítása
- Rendszeres piac elemzést végez és javaslatot tesz a bérleményi területek folyamatos feltöltésére.
- Bérleti kiajánlások elkészítése, hirdetések kezelése, bérlők felkutatása megkeresése,
- Kapcsolatot tart a bérlőkkel, fő szolgáltatókkal, a hatóságokkal, jogászokkal és egyéb harmadik féllel.
- Bérlőkezelés - panaszok, hibabejelentések kezelése továbbítása társosztályok felé
- Ellenőrzi az egészségügyi és biztonsági előírásoknak való megfelelést.
- Vállalati rendszer használata, folyamatos ellenőrzése, riportok készítése
- 3-5 év releváns tapasztalat property management területen
- Felsőfokú, szakirányú végzettség
- Megfelelő pénzügyi és jogi ismeretek
- Angol nyelv tárgyalóképes ismerete
- Kiváló kommunikációs képességek (mind szóban, mind írásban)
- B kategóriás jogosítvány
- inagatlankezelés, bérbeadás területen szerzett legalább 3 év szakmai tapasztalat
- Felhasználói szintű ismeretek a Microsoft Office programokban (Excel, Word, PowerPoint)
- Hosszútávú, stabil munkalehetőség
- Nyitott, támogató munkahelyi légkör
- Tanulási, fejlődési lehetőségek
- Versenyképes jövedelem
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni