Purchasing Manager
Manage and controll the Purchasing department daily activity
Managing purchasing, and build a sustainable and efficient supplier portfolio,
Lead contract negotiation with suppliers to achieve better terms and prices,
Revise contracts purchasing relevant contents and the general terms and conditions
Ensure the availability of all materials needed for production and operation,
Active participation on new material development, ensure quality and quantity of new material
Prepare cost analysis in order to achieve cost reduction,
Revise and prepare if needed purchasing relevant regulations, process flows
Conduct supplier checks and evaluation
Recommend and implement changes in methods, equipment, systems and organisation, as needed, to assure that the objectives of the business are fulfilled based ont he CEO guidence
Work out and implement continuous improvement strategies with the approval of the CEOs. Elvárások / Requirements
University degree in relevant field,
More than 3 years experience in this field as a Manager,
Experience in supply chain a, management (SCM)
Fluent English both in written and oral,
Good organization skill
Good communication skills,
Good problem solving skill
Good guiding skill Amit nyújtunk / Benefits
Opportunity to self-development,
Long-term work at a stable company,
Flexible working environment,
Supportive environment,
Competitive salary.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni