![Állás, munka, álláskeresés, önéletrajz minta | Cvonline.hu](/img/partneri/cvonline.jpg)
Quality Analyst - Service desk (German)
Join our partner, a leading multinational in IT services and consulting. If you would like to work in a continuously growing, stable company, this is your chance. Apply now!
Main responsibilities:
Be responsible for ensuring excellent customer experience by monitoring and auditing agent quality performance.
Monitor and audit the quality of customer interactions of assigned agents, provide root cause analysis.
Provide individual and team feedback and coaching to agents by sharing actionable insights for improvement, and tracking feedback efficacy.
Participate in internal and external calibration and joint call monitoring sessions with customers and stakeholders.
Identify improvement areas for adherence and improvement of quality standards, call out insights and observations to continuously improve customer experience.
Participate in training programs for better understanding of client and business expectations and to continuously develop and grow.
Required skills:
At least 1 year of quality monitoring and audit experience.
Fluency in German and English.
Excellent attention to detail and ability to maintain accuracy.
Great data analytic and problem-solving skills.
Good communication and interpersonal skills.
Advantages:-
What our partner can offer to you:
Competitive salary and cafeteria
Mayfair Health insurance
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni