
Raktári adminisztrátor
A feladataid lesznek:
A készletekből és a raktárból származó áruk mozgásával kapcsolatos dokumentumok ellenőrzése és előkészítése, dokumentumok nyomtatása és tárolása;
Könyvviteli műveletek végzése, mint az adatrögzítés, dokumentumkezelés és archiválás;
A csapatvezetővel és a raktármenedzserrel együttműködve a készletfelvétellel és -vizsgálattal kapcsolatos feladatok szervezése és végrehajtása;
A leltári eltérések kezelése és pontos raktári nyilvántartások vezetése.
Amit tőled várunk:
BSc vagy magasabb felsőfokú végzettség menedzsment területen, például üzleti adminisztráció;
A raktárkezelés, készletgazdálkodás, valamint az anyagtervezés és -kezelés megértése;
Bizonyított munkatapasztalat nyilvántartás kezelés és raktárkezelés területen. Az Office (Excel, Word stb. ) alkalmazások ismerete;
SAP, LES, MES, ERP és MRP rendszerek ismerete;
Jó kommunikációs készség;
Angol és magyar nyelvtudás;
Képes kommunikálni más belső részlegek és külső cégek között;
Debreceni munkavégzés vállalása.
Előnyt jelent:
Raktári tapasztalat.
Amit mi biztosítunk:
Versenyképes fizetés és juttatási csomag;
Szakmai fejlődési lehetőség;
Modern munkakörnyezet, a legújabb technológiák alkalmazásával;
Stabilitás, hosszútávú karrierlehetőség;
Részvétel egy korszerű gyártóvállalat stratégiai folyamatainak kialakításában.
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Contemporary Amperex Technology Hungary Kft. Hely: Debrecen
Hajdú-Bihar megye, DebrecenMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 21. 2. 2025
Aktív álláslehetőségek
14 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: