Raktári adminisztrátor
A feladataid lesznek:
A készletekből és a raktárból származó áruk mozgásával kapcsolatos dokumentumok ellenőrzése és előkészítése, dokumentumok nyomtatása és tárolása;
Könyvviteli műveletek végzése, mint az adatrögzítés, dokumentumkezelés és archiválás;
A csapatvezetővel és a raktármenedzserrel együttműködve a készletfelvétellel és -vizsgálattal kapcsolatos feladatok szervezése és végrehajtása;
A leltári eltérések kezelése és pontos raktári nyilvántartások vezetése.
Amit tőled várunk:
BSc vagy magasabb felsőfokú végzettség menedzsment területen, például üzleti adminisztráció;
A raktárkezelés, készletgazdálkodás, valamint az anyagtervezés és -kezelés megértése;
Bizonyított munkatapasztalat nyilvántartás kezelés és raktárkezelés területen. Az Office (Excel, Word stb. ) alkalmazások ismerete;
SAP, LES, MES, ERP és MRP rendszerek ismerete;
Jó kommunikációs készség;
Angol és magyar nyelvtudás;
Képes kommunikálni más belső részlegek és külső cégek között;
Debreceni munkavégzés vállalása.
Előnyt jelent:
Raktári tapasztalat.
Amit mi biztosítunk:
Versenyképes fizetés és juttatási csomag;
Szakmai fejlődési lehetőség;
Modern munkakörnyezet, a legújabb technológiák alkalmazásával;
Stabilitás, hosszútávú karrierlehetőség;
Részvétel egy korszerű gyártóvállalat stratégiai folyamatainak kialakításában.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni