RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR
MIVEL FOGSZ FOGLALKOZNI? Készletgazdálkodás biztosítása, késztermékek leltározása, eltérések kezelése és dokumentálása. Számítógépes adatbevitel, írásbeli dokumentumok előállítása és szerkesztése. Dokumentumok, iratok kezelése, sokszorosítása és továbbítása. Támogatás nyújtása a raktári csapatnak raktározási és szállítmányozási feladatokban. A POZÍCIÓ BETÖLTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES. . . Minimum alapfokú végzettség logisztikai tapasztalattal vagy középfokú végzettség. Minimum egy év releváns tapasztalat logisztikai adminisztrátor vagy készletgazdálkodási pozícióban vagy logisztika vagy raktározás területén. MS Excel erős felhasználói szintű ismerete. Középszintű angol nyelvtudás (főleg írásban használva). Pontos és megbízható munkavégzés, tanulásra való hajlandóság. AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT: Felsőfokú angol nyelvtudás. AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA: Versenyképes alapbér és pótlékok. Cafeteria. Bejárási támogatás. Élet és baleset biztosítás. Évente két alkalommal teljesítmény arányos bónusz. All You Can Move kártya. Kedvezményes étkezési lehetőség. Munkavégzés helye: Göd 2025. februártól akár Vecsés Munkaidő: 12 órás folyamatos műszak (3 nap nappal(6-18), 3 pihenő nap, 3 nap éjszaka(18-6)) Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissített magyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni