Raktári munkatárs
Cégünk kórháztechnikai felszerelésekkel, tesztekkel, kórházi műanyagokkal, labordianosztikumokkal, laboreszközökkel foglalkozik. Teljes munkaidős kollegát keresünk Budapest 13. kerület Fáy közben található irodánkba.
A teljes csapatunk 11 főből áll, így akkor gondolkozz velünk, ha kisebb szervezetnél érzed jól magad
A leendő feladatköröd stabil, biztos, 2011 óta működik a cégünk
,
- Te fogsz felelni a CheBio Fejlesztő Kft. raktárhelységének kialakításáért, annak rendben/tisztán tartásáért, a raktár rendezettségének fenntartásáért
- Árufogadás és kiadás hozzád fog tartozni
- Te feladatod lesz a bejövő termékek elhelyezése és ezen termékek rögzítése/bevételezése az ügyviteli rendszerünkbe (Kulcs-Soft)
- Társosztályokkal, partnerekkel, való napi rendszerességű kapcsolattartás, ügyintézés
- Te fogsz felelni a kimenő termékeink csomagolásáért és szállításra való előkészítéséért
- Részt fogsz venni a kiszállítások megszervezésében és ezen megrendelések alkalmankénti kiszállításában céges személygépjárművel
- Te feladatod lesz a raktár területén tárolt készletek felügyelete (készletnyilvántartás)
- Neked kell kialakítani és frissíteni a raktár oldali adatbázisokat; a vállalatirányítási rendszer kezelése a készletmozgásokkal és egyéb gazdasági eseményekkel kapcsolatban
- Feladatod lesz raktári operáció során felmerülő problémák kivizsgálása, megoldása.
- Te feladatod lesz a leltár előkészítése, lebonyolítása, ellenőrzése
- Minimum 2-3 év szakmai tapasztalat termékek raktározásában és a logisztika területén
- „B” kategóriás jogosítvány
- Folyamatorientált és rendszerszintű a gondolkodás
- Fontos, hogy levelező rendszert (Outlook) és Excelt minimum alapfokon tudd használni (hiperhivatkozásokat és függvényeket nem várunk el)
- Örülnénk, ha felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkeznél
- Társalgási szintű angol nyelvtudásra írásban szükséged lesz (szóban ritkábban)
- Ilyen emberi tulajdonságokkal rendelkezőnek képzelünk el: önálló, értesz az emberek nyelvén (jó kommunikációs és alkalmazkodó képesség), precíz, pontos és megbízható munkavégzés, strukturált gondolkodásmód
- Ebben a szektorban és feladatkörben szerzett tapasztalat
- Kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos számlázó, készletnyilvántartó programunk ismerete (Kulcs-Soft)
- Mielőbb tudsz kezdeni
- Budapesti vagy Budapest közeli lakhely
- Teljes munkaidőben szeretnénk, hogy dolgozz az irodánkban, amely itt található: 1135 Budapest, Fáy köz.
- Home officet nem tudunk biztosítani
- A munkaidő hétfőtől péntekig 8. 00-16. 30-ig tart
- A munkavégzésedhez természetesen mi biztosítjuk a munkaeszközöket: laptop, telefon
- Hosszú távra keresünk munkatársat 8 órás, határozatlan idejű munkaszerződéssel
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni