Remote desktop Management expert
MOL ITD GBS Remorte desktop management szakértő munkatárs pozícióra keres kollégát budapesti munkavégzésre a MOL Campusban.
Feladatok:
Hibajelentések, problémák fogadása, a felhasználó és az érintett eszközök azonosítása. A probléma részletes feltárása, szakértői támogatás. A bejelentett hardver/szoftver/hálózati hibák elhárítása, a problémák megoldása, vagy a feladatok továbbítása az IS üzemeltetési szakterületekre. Rendszerismereti tudás, szükség esetén üzemeltetési feladatok ellátása. Kezeli a front office által rögzített bejelentéseket, műszakos munkarendben front office feladatokat is ellát. Kritikus üzleti folyamatok támogatása (pl. : treasury) Közreműködik a MOL-csoport üzleti és funkcionális területi, valamint Informatikai stratégia végrehajtásában a saját szervezetében a belső folyamatok optimalizálásával és a kitűzött célok teljesítésével.
Felhasználók által bejelentett problémák menedzselése, követése a bejelentéstől a megoldásig, a felhasználó által történő elfogadásig. A probléma/bejelentés nyilvántartó rendszer folyamatos, naprakész adminisztrációja. Tudástranszfer, a felhasználók ismereteinek a bővítése a problémák számának csökkentése érdekében. A tudásbázis feltöltése a hibamegoldás tipizálásával.
Biztosítja a front office kompetenciát vagy jogosultságait meghaladó feladatok megoldását. Saját szakterületén legmagasabb szinten támogatja a hibamegoldást a Service Desk keretein belül.
Eszkalációk kezelése, problémák kivizsgálása, a felhasználók felé történő kommunikáció szerkesztése és a felhasználók megfelelő tájékoztatása. Az ügyfélszolgálatot érintő folyamatok fejlesztésében és koordinálásában való részvétel. Monitorozás ellátása.
Kapcsolatot tart a probléma megoldásával kapcsolatban külső beszállító partnerekkel, outsourcing partnerekkel.
Kritikus üzleti folyamatok támogatása (pl. : treasury)
Fogadja és szükség esetén kezeli a szakterületét érintő hibabejelentéseket, problémákat és gondoskodik ezek definiált időkereten (SLA, OLA) belül történő megoldásáról, illetve kezdeményezi a hibakezelési folyamatok javítását. Call center jelenlétet biztosít, ismeri a call center kódokat.
Nyomon követi a feladatok végrehajtását, szükség esetén konzultációkat szervez külső és belső partnerekkel, ellenőrzi a feladatmegoldás minőségét, a rendszerhez kapcsolódó tudásbázis cikket készít, készttet és ellenőriz. Frissíti a szolgáltatáskatalógust a szakterületére vonatkozóan
Visszajelzés a TL-ek felé a folyamatban lévő ügyekről, kockázatokról, eredményekről, a Service Desk megoldócsoportok és csoporttagok egyedi teljesítményéről. Kapcsolattartás a Service Desk-kel (email, Teams), tudás naprakészen tartása az aktuálisan folyó ügyekről. Tréningek tartása, újbelépők oktatása
Admin eszközök segítségével monitorozza a szakterületéhez kapcsolódó rendszereket, probléma estén értesíti az RDM Specialist-ot, vagy az L2 megoldót.
Elvárások:
Felsőfokú vagy középfokú végzettség szakmai tapasztalattal. Informatikai végzettség előny.
2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
ITIL folyamat ismerete, informatikai folyamatok ismerete
Általános hálózati, hardver és szoftver ismeret (Microsoft Office, SAP ismerete, kártyás rendszerek ismerete)
hibajegy kezelő rendszerek ismerete
ügyfélközpontúság,
jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
magas fokú precizitás
Érdeklődés esetén kérjük, pályázz: www.mol. hu/karrier. Egyéb kérdés esetén kérjük keresd Juhász Andrea toborzási szakértő kollégát: +36-20-931-1239 #LI-KKI
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni