Rendszerszervező
KELER Központi Értéktár a Magyar Nemzeti Bank és a Budapesti Értéktőzsde tulajdonában áll. A KELER Zrt. Magyarország egyetlen központi értéktára, szakosított hitelintézet, 1993-ban jött létre. Kelet-Közép Európa vezető központi értéktáraként, több mint két évtizedes tapasztalat birtokában, innovatív megoldásokat kínál ügyfeleinek a pénzügyi közvetítésben rejlő lehetőségek teljes mértékű kihasználása érdekében. , Általános feladatok:
- A felügyelete alatt álló rendszerek feladat menedzsmentje – egyeztetett megoldási javaslat kidolgozása, a megoldás informatikai felügyelete;
- Felelősségi körébe tartozó alkalmazások fejlesztési feladataiban való részvétel a mindenkori alkalmazásfejlesztési szabályozásoknak megfelelően;
- Felelősségi körébe tartozó alkalmazások fejlesztésére vonatkozó javaslattétel, kisebb módosítási feladatok önálló koordinálása;
- Kapcsolattartás a felelősségi körébe tartozó alkalmazások szállítóival;
- Együttműködés mind az IT Üzemeltetés, mind az üzleti terület munkatársaival a feladatok megoldásában;
- A folyamatosan változó üzleti és informatikai környezet figyelemmel kísérése, szakmai rendezvényeken, oktatásokon való részvétel;
- Részvétel a KELER Zrt. informatikájának működését támogató szabályzatok kidolgozásában, rendszeres karbantartásában.
- A bevezetésre kerülő rendszerek koncepció szinten való kidolgozása, tervezése, specifikálása;
- Közreműködés az üzleti területeknél jelentkező feladatok fejlesztési igényként való megfogalmazásában, specifikációs dokumentum elkészítésének koordinálása;
- A felügyelete alatt álló rendszerek új verziójának és azok dokumentációinak véleményezése, nyilvántartása;
- Új rendszerek vagy új verziók bevezetésének megtervezése, megszervezése, bevezetés utáni kiemelt támogatása;
- Koordinációs feladatok ellátása: új rendszerek vagy új verziók átvétele, tesztelésének megvalósítása, a szervezés során harmonizáció biztosítása a társrendszerekkel;
- Együttműködés az adott rendszer szállítóinak képviselőivel;
- Státuszriportok készítése, szükséges eszkalációk megtétele;
- Aktív részvétel a „kiadások” előkészítésében, funkcionális és volumentesztek végrehajtásában, installálásában.
- Felsőfokú szakirányú végzettség: informatikai és/vagy közgazdasági/pénzügyi
- Középfokú angol nyelvtudás: szakmai szövegértés, legalább társalgási szintű kommunikáció
- Legalább 3 év rendszerszervezői/rendszerfelelősi, ezen belül pénzügyi (banki) szolgáltatás területen szerzett tapasztalat
- Alkalmazásfejlesztési módszertanok ismerete (klasszikus, agilis)
- Adatbázis-kezelő rendszerek (ORACLE és/vagy MS SQL) felhasználói szintű ismerete
- Legalább 1 évnél hosszabb fejlesztési projektben való részvétel
- Az alkalmazás fejlesztés teljes életciklusában (specifikációtól az üzemeltetés támogatáson túl akár a kivezetésig) szerzett tapasztalat
- Pénzügyi (banki) szolgáltatás területen szerzett gyakorlat
- Csapatmunkában való együttműködési készség, képesség
- Nyitottság új (szakmai) ismeretek elsajátítására
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Széleskörű juttatási csomag
- Hibrid home office
- Monopólium
- Stabilitás
- Biztonság
- Presztízs
- Dinamizmus
- Családbarát munkahely
- Jó társaság
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni