Residence Manager
- Diverse and nice work environment
- Long-term secure workplace
- Incentive scheme
- Leading the Front Office team
- Handling of check-in and check-out
- Handling of any guest requests and issues
- Be knowledgeable of Front Office systems
- Handover documentation in the log book
- Coordinating and checking the daily procedures
- Keeping good relation between other departments
- Balancing all cash registers and reporting discrepancies
- Communicating with other departments
- Checking the monthly commissions of different OTAs
- Supervise and coordinate daily apartment operations to ensure smooth and efficient functioning.
- Supervise housekeeping staff to ensure adherence to quality standards and timely delivery.
- Review and optimize operational procedures to improve efficiency and guest service
- Bachelor's degree or equivalent experience
- Fluency in English and Hungarian language
- 4* or 5* Hotel experience
- 3+ years of Front Office operation
- Sabe App knowledge is an advantage
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni