Sales Asszisztens
A Corliv Group teljes körű szolgáltatást kínál a táplálékkiegészítők, vitaminok és funkcionális élelmiszerek saját márkás piacán mindazon magánszemélyek és cégek számára, akik saját fitnesz- vagy kozmetikai márkát szeretnének létrehozni az igényeikre szabottan, a legmagasabb minőséget és pontosságot biztosítva anélkül, hogy saját gyárra lenne szükségük. A Corliv az elmúlt több mint 35 évben prémium forgalmazó és sajátmárkás céggé nőtte ki magát, amely a legmagasabb minőségű táplálékkiegészítőket és kozmetikai termékeket szállítja. Három gyárunk Magyarországon található, az irodaközpont Budapesten. Cégcsoportunk 350 alkalmazottat foglalkoztat, akik a táplálékkiegészítők, funkcionális élelmiszerek és kozmetikai termékek teljes választékát gyártják több mint 200 márka számára világszerte.
A cégcsoporthoz tartozik többek között a Nutriversum, Shakersky, és Superior14 brand is.
Központi iroda: 1042 Budapest József Attila utca 4.
Bővebb információt itt találhatsz: https://www.corliv.com/
,A pozíció célja:
Az 1989-ben alapított, dinamikusan fejlődő vállalatunk a következő mérföldkőhöz érkezett és a cégcsoport egyesítési folyamata a következő szakaszához ért. A fejlődés alatt lévő Sales csapatunkba keresünk új munkatársat, aki kulcsszerepet játszik a rendelések pontos és időben történő feldolgozásában. Feladatai közé fog tartozni az értékesítéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, valamint az ügyfelekkel való kapcsolattartás.
Feladatok:
- Beérkező ajánlatkérések és rendelések feldolgozása
- Rendelések teljes folyamatának nyomon követése, koordinálása, adminisztrációja
- CRM és vállalatirányítási rendszerek kezelése
- Promóciós anyagok, mintacsomagok és termékek kezelése
- Brandépítéssel kapcsolatos rendezvények szervezésében való részvétel
- Ügyfélkapcsolat és ügyfélkezelés
- Szállítási és logisztikai folyamatok teljeskörű szervezése
- Hivatalos ügyek kezelése
- Statisztikák és riportok készítése
- Adatbázisok és címlisták kezelése
- Min. 2 év sales asszisztens tapasztalat
- Min. B2 szintű angol és magyar nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Minimum középfokú végzettség
- MsOffice és Excel tudás
- Kereskedelmi és Ügyfélszolgálati ismeretek
- CRM rendszer használatban szerzett jártasság
- Office 365 ismerete
- Erős kommunikációs készség
- Ügyfélorientált attitűd
- Szervezőkészség
- Proaktív, gyakorlatias, motivált hozzáállás
- Customer service pozícióban szerzett tapasztalat
- Hasonló iparágban szerzett jártasság
- Nagyvállalatnál szerzett gyakorlat
- Táplálékkiegészítők ismerete
- Vállalatirányítási rendszerek használatában elsajátított gyakorlat
- Gazdasági környezethez igazított versenyképes fizetést és komplex juttatási csomagot
- Eredményalapú jutalékrendszert
- Telefont és laptopot
- Kulturált, modern munkakörnyezetet
- Ingyen táplálékkiegészítő termékeket illetve kedvezményes termékvásárlási lehetőséget
- Válsághelyzetben is stabil, biztos vállalati hátteret
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni