Sales Coordinator – Kereskedelmi Koordinátor
Válasz a hirdetésreA HARPS Hungary Kft. a HARPS Global leányvállalata, közvetlen végfelhasználói üzletág felelőse Magyarországon, Budapesten.
Honesty Accuracy Reliability Presence Sustainability értékek vezetnek minket is itt a Mo-i lokációban.
A HARPS Global Ltd. vezető fertőzésmegelőzési/-védő termékek, elsősorban orvosi és iparikesztyűgyártó vállalat A Sempermed átvételével létrejött egy olyan új szereplő a piacon, amely sikeresen ötvözi a több mint, 100 éves európai gyártási tapasztalatot az ázsiaiak lendületével, hogy a jövőben még jobban tudjunk reagálni a végfelhasználóink változó igényeire. Erre kiváló platformot biztosít a 17 országban foglalkoztatott 4000 alkalmazott tudása, elkötelezettsége, szenvedélye. , A Kereskedelmi Koordinátor feladata az egészségügyi végfelhasználóktól és az ipart kiszolgáló nagykereskedőktől érkező vevői igények és megrendelések lebonyolítása – a vevőink felé a cég arcaként komoly felelőssége és lehetősége van a HARPS jövőbeli pozícióinak kiépítésében, támogatásában. A lefedett régió: elsősorban Magyarországon a teljes egészségügyi terület, ill. az ipari beszállítók, másodsorban pedig a környező országokban működő partnerek. A Kereskedelmi Koordinátor feladata nem csak a vevői igények megválaszolása, valamint a rendelések feldolgozása, hanem csapatmunkásként a sales folyamatban való közreműködés is.
- Partnereinktől érkező, a termékek elérhetőségével és árával kapcsolatos e-mailek kezelése
- A rendelkezésre álló készletszint ellenőrzése, figyelembe véve a már beérkezett megrendelésekhez szükséges készletet, és a meglévő ügyfelek előrejelzését.
- Pontos visszajelzés küldése a rendelkezésre állásra, az árakra és a lehetséges szállítási időkre vonatkozóan
- Megrendelések feldolgozása és nyomon követése a vevőhöz történő kiszállításig
- Késedelmes kiszállítások nyomon követése, kezelése, okok feltárása
- Kisérő dokumentumok (pl. szállítólevél, esetleges vámokmányok, számla stb. ) összegyűjtése és küldése
- Banki utalások nyomon követése, indítása
- Partner adatbázis frissítése/ellenőrzése
- Hitelkeret beállítása, Számlák kezelése
- Napi szintű helyi ERP rendszer (Serpa) kezelése
- Jó kommunikációs készség, pozitív hozzáállás
- MS Office eszközök ismerete (Word, Excel, Power Point)
- Magyar és angol nyelv biztos szóbeli és írásbeli használata
- Pontosság és proaktivitás
- Több éves ügyfélszolgálati, értékesítési, sales koordinátori tapasztalat
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Napi 8 óra munkaidő (Budapesti irodában, részben home-office lehetőség) fiatalos csapatban
- Versenyképes fizetés, havi Cafeteria
- Gyors tempójú és dinamikus munkakörnyezet, ami fejlődési lehetőség, vezetői döntés támogatási lehetőség és inspiráció is egyben
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni