Sales Strategy Support Analyst
Our client innovate with smart printing solutions that empower businesses globally. Join the team to help drive efficiency and collaboration across sales and operations. As a Sales Operation Planner, you'll play a key role in ensuring seamless product allocation and supporting the companies global success.
Main responsibilities:
Execute on product allocation validating that sales are following their allocation.
Track at country level the receiving orders.
Maintain the allocation files.
Participate actively into weekly operational meetings (operations with supply chain, sales executives).
Report to Demand planning manager the status on allocations.
Understand how to leverage existing tools (Power BI tools).
Work with different key stakeholders: Demand planning team, Supply chain, Sales managers, Planning operations team.
Required skills:
Professional experience, preferably in IT OR Supply Chain OR Sales Support,
APICS, business school in material management, supply chain background.
Advanced English language proficiency.
Excel and Power BI knowledge is mandatory.
Advantages:
SAP knowledge is an advantage.
What our partner can offer to you:
Hybrid working model.
Clear career path.
Bonus, cafeteria.
Multinational working environment.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni