Senior bérszámfejtő
2008-ban alapított Meyer&Levinson könyvelő és tanácsadó cég nemzetközi és belföldi partnereinek, egyedi és újszerű megoldásainak köszönhetően rendkívüli sikereket ért el az utóbbi években. Szolgáltatásaival széleskörű lehetőséget biztosít ügyfeleinek mind a könyvelés, bérszámfejtés, komplex cég- és székhelyszolgáltatás, adótanácsadás, üzleti hatékonyság fejlesztés területén. A folyamatos fejlesztéseknek és korszerű alkalmazásoknak köszönhetően az ügyfélkör bővülése elengedhetetlenné teszi, az immáron több éve sikeresen együttműködő, jó kedvű és eredményes Csapat bővülését.
,Feladatok amik Rád várnak:
- A teljes számfejtési folyamat pontos, határidőre történő elvégzése
- Bejelentések és kijelentések elkészítése
- Adatok rögzítése (kedvezmények, jelenlétik, egyéb juttatások. . . )
- Letiltások jogszabály szerinti teljeskörű kezelése
- Havi és hóközi számfejtések elkészítése (ingatlan bérleti díj, osztalék, külföldi napidíjak elszámolása, munkabér előlegek. . )
- Adatszolgáltatások, adóbevallások és statisztikák készítése
- Önellenőrzések elkészítése
- Ellátások igénylése (tp, csed, …)
- Ügyfelekkel való kommunikáció írásban és telefonon
- Bérszámfejtéssel kapcsolatos adózási kérdésekben szakmai tanácsadás (ügyfél kérdés megválaszolása, adózási lehetőségek és megoldások kidolgozása)
Ami szükséges a munkakör ellátáshoz:
- Szakirányú végzettség
- Minimum 3 éves releváns területen szerzett szakmai tapasztalat és a fent említett feladatokban való megbízható jártasság
- Szakmai fejlődési olthatatlan vágy
- Adó és munkajogi törvények naprakész ismerete
- MS Office alkalmazások magabiztos kezelése
- Precíz és munkájára igényes személyiség
- Kedves kommunikációs képesség a néha idegesítően bosszantó kérdéseknél is
- Önálló munkavégzés
- Kulcs-Soft bérprogram ismerete előny
- az angol nyelvtudás előnyt jelent, de nem feltétel
Amiért érdemes velünk dolgoznod:
- Minőségi ügyfélkör nem tömeges számfejtés, inkább komplex szakmai kérdések megoldása rengeteg fejlődési lehetőséggel
- Versenyképes bérezés, értékeljük, ha tudásoddal építed a csapatunk
- Betanulást követően Home Office lehetőség (jelenleg heti 3 nap)
- Kiszámítható munkarend hétfőtől péntekig, napi 8 órás munkavégzés munkaidőkeretben
- TB ügyintézői feladatokat nem kell ellátnod, de az ilyen jellegű tudás hasznos
- Modern, elegáns irodakörnyezet és változatos programok
- Lelkes, szakmai minőséget képviselő kollégák
- Stabil vállalati háttér
- Papírmentes iroda
- Céges laptop, monitor, telefon
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni