
Senior Finance Reporting and Controlling Specialist
Légy kulcsszereplője a QT Logistics pénzügyi stratégiájának!
Csatlakozz hozzánk, és vállalj vezető szerepet a pénzügyi teljesítmény nyomon követésében, a befektetői és menedzsment jelentések készítésében, valamint a vállalat pénzügyi rendszereinek fejlesztésében. Ha precíz, stratégiai szemléletű és innovatív vagy, nálunk a helyed!
Feladatok
Elkötelezettség a csoport pénzügyi KPI-jainak elérésében, a kulcsfontosságú mérőszámok nyomon követésében és az eredmények biztosításában minden telephelyünkön
Teljes felelősség vállalása a QT Logistics belső pénzügyi teljesítményjelentéseiért a menedzsment és az ügyvezetők számára heti/havi rendszerességgel
Teljes felelősség vállalása a QT Logistics befektetői jelentéseinek elkészítéséért, valamint az adatok 100%-os pontosságának és időszerűségének biztosítása mind standard, mind ad-hoc jelentések esetében
Teljes felelősség vállalása a pénzügyi jelentések 100%-os megfelelőségének biztosításáért az adóhatóságok és kormányzati intézmények felé, valamint a legmagasabb szintű adatminőség garantálása a könyvelők és külső auditorok számára a kielégítő auditminősítés elérése érdekében
Elkötelezettség a csoport pénzügyi konszolidációjának biztosítása és további földrajzi helyszínek esetleges integrálásának támogatása érdekében egy egységes pénzügyi rendszer kiválasztásában és megvalósításában
Fő beszállítók és ügyfelek pénzügyi adatainak és elemzéseinek ellenőrzése, valamint számlák tárgyalása/vitása szükség esetén
Könyvvizsgálói, belső elszámolások és kérdések kezelése a könyvelőkkel
Szoros együttműködés a központi pénzügyi csapat tagjaival
A többi részleggel való proaktív együttműködés
Új ötletek és megoldások kidolgozása a pénzügyi területen való növekedésünk elősegítése érdekében
Törekvés a folyamatos önfejlesztésre és fejlődésre
Elvárások
Pénzügyi/közgazdasági egyetemi vagy főiskolai végzettség
Minimum 3-5 év pénzügyi beszámoló és kontrolling területen szerzett tapasztalat
Nagyon erős Excel ismeretek (függvények, képletek és Pivot elengedhetetlenek)
Éles elemző és problémamegoldó készség
Kontrollszemlélet és a teljes körű megfelelés iránti igény
Ismeret az aktuális számviteli szabályokról Magyarországon és az Egyesült Királyságban
Magas szintű precizitás
Jó stakeholder-kezelési és kommunikációs készség, csapatmunkára való képesség
Képesség a hatékony munkavégzésre szoros határidők és nyomás alatt is
Lelkes és szorgosan dolgozó személyiség, aki elkötelezett a szakmai fejlődés iránt, és nyitott a vállalaton belüli előrelépési lehetőségekre
Ambiciózus és sikerorientált szemlélet
Előnyök
CRM/ERP rendszerekben szerzett tapasztalat
Amit ajánlunk
Stabil vállalati háttér
Szakmai fejlődési lehetőség
Lendületes csapat
Munkavégzés helye
Magyarország, 2220 Vecsés
Bér
1100000 - 1400000 Ft / Havonta (Bruttó)
-
Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Melon HR Technology Kft. Hely: Vecsés
Pest megye, VecsésMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 6. 3. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!