Service Desk / 2nd Level - Cloud Services
Service Desk / 2nd Level - Cloud Services Feladatok: Elsődleges kapcsolattartás üzleti ügyfelekkelTechnikai szolgáltatási portfolió teljes körű kezelése, beleértve a belső és külső szoftverpartnerekkel való kapcsolattartástA szolgáltatási esetek határidőn belüli megoldásának biztosítása, miközben fenntartja a kiváló ügyfélkommunikációtBelső és külső riportok készítésének támogatásaÜzleti ügyfelek technikai problémáinak elemzése és megoldása1st Level támogatásból vagy más osztályoktól érkező feladatok kezeléseMicrosoft Cloud-szolgáltatások, különösen az Office365 magabiztos használataNagyvállalati ügyfelek számára nyújtott tanácsadási és migrációs projektek támogatása Elvárások: Ügyfélkezelési és IT területen szerzett szakmai tapasztalatFontos, 2nd Level / Service Desk tapasztalat, különösen IT alkalmazások terénElőny, ha van már tapasztalatod helyi Microsoft Server termékekkel, különösen Microsoft Exchange és AD-adminisztrációval kapcsolatbanÜgyfélközpontúságRugalmasság a munkaidő-beosztás tekintetébenMagas szintű önállóság és motivációCsapatmunkaGyors tanulás új feladatok elsajátítása soránÜzleti ügyfelek igényeinek megértéseMagabiztos német és angol nyelvtudás szóban és írásban Előnyt jelent: Microsoft Server-termékekre vagy Cloud szolgáltatásokra vonatkozó MSFT tanúsítvány (pl. MCP, MCSA, MTA)
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni