Service Management Office Specialist
Would you like to be a part of a multinational environment where you can use your foreign language skills? Our partner is seeking a German-speaking Service Management Office Specialist.
Job summary:
Your role as a Service Management Office Specialist is to manage the entire service delivery process from start to finish. You will work with teams from different functions to develop service management approaches and solve any problems that may come up.
Key responsibilities:
- Contract-compliant depiction of customer requirements
- Administrative support of the Service Manager
- Billing preparation & budget controlling
- Preparation and analysis of reports
- Document verification and distribution
You are the perfect candidate if you have:
- Very Good Excel skills (Formulas, Pivot charts, Vlook-up, etc. )
- Secure verbal and written communication in German
- Some commercial understanding
- Client-oriented mind-set.
- Ability to work remotely in a team
What our client offers:
- Soft skill and hard skill trainings
- Language courses
- Career opportunity within an international team
- Medicover health insurance
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni