Slovak or Czech Customer Support Associate
Our partner is one of the world's largest retailers of consumer goods, from food to fashion. Their goal is to provide customers with the best products and services while building a more sustainable future. Join this company and shape the future with them!
Main responsibilities:
Providing support to colleagues and customers
Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues
Taking ownership of the issue
Escalating contacts efficiently
Required skills:
Graduate/ high school education
Advanced Czech or Slovakian language knowledge and intermediate English knowledge
Basic Computer Skills
Experience in using MS Office (Excel, Word & PowerPoint)
Advantages:
Experience in Customer Service is an advantage
What our partner can offer to you:
Competitive Compensation package
Annual private healthcare package
Performance-based annual bonus
Minimum of 25 paid leave days per year
Opportunities for growth and development
Great Team and modern office with good location (e. g. : free parking)
Flexible Working policy (Home office)
Relocation Bonus when permanently moving to Hungary
Language Allowance
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni